Håndlavet læder

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Peter Johansen
    Participant

Har netop hentet Spideren fra vinterværksted. Den har fået nyt interiør. Dørsider, sæder, “bagsæde” og måtter. Farver osv er jo smag og behag. Det er knapt så lyst som på billederne. Jeg synes det ser godt ud. Kvaliteten kan vist ikke diskuteres. Jeg er i hvert fald meget tilfreds.

Anonymous
    Inactive

Det ser knald godt ud, til lykke.
    nysgerrig. Hvad måtte du bøsse for det

Peter Johansen
    Participant

åh, mange penge, men det var billigt. Jeg giver gerne oplysinger videre, men det bliver “under 4 øjne” 😛 Svarer gerne på email eller mobilen.
    OG! JA, jeg skal se, at få ordnet det stativ til kaleschen…..:unsure:

Esben Wolstrup
    Participant

Flot Flot kabine, hvem har spist din gearknop?

Peter Johansen
    Participant

hø, hø… tja, den ligger sgi i kælderen. Da jeg før vinter skulle have den til sadelmageren, pillede jeg knoppen af. Den raslede. DEn er limet, men jeg har ikke nået at få den på endnu – har lige hentet bilen i går. Netop nu krydser jeg fingre for, at min carport ikke flyver ad he…. til! Det stormer værre end jeg husker, men sjovt nok er der ingen varsler. Har reddet trampolinen – der har klaret flere storme fra vest – ned fra træerne og skilt den ad….

Anonymous
    Inactive

Hej Peter .
    Du må undskylde, det var ikke for at være indiskret nysgerrig.
    Men jeg har været på udkik efter nyt betræk til sæderne. Til en serie 4
    Bla. med tilbud fra Piolini, der er international annekendt for sin kvalitet. Vedhæftet.
    700 Euro pr. sæde i læder alcantara
    370 Euro pr sæde i vinyl alcantara
    Har fået en indikativ pris fra Dansk polster. På ca 10.000 for forsæder, 2 stk. Så skulle jeg selv komme med nyt skumgummi hvis jeg ønskede det.
    Han foreslog at man blot skulle fylde nyt skum ind i huller der er i standard skummet.
    Du behøver ikke at være præcis. Men blot indikere om det er i disse niveauer du har bevæget dig

Anonymous
    Inactive

tilbud

Peter Johansen
    Participant

Svar sendt til Bjarke.
    Jeg synes i øvrigt på ingen måde det er indiskret, at spørge. Jeg har jo selv lagt billeder op.
    Jeg videreformdler gerne kontakt til ham, der har lavet arbejdet for mig. Han er dygtig, og bestemt ikke dyr, men for de fleste er Bornholm måske lige langt nok væk.

Peter Johansen
    Participant

Nå, fandt gearknoppen frem og fik monteret den. Og har da fået kørt nogle ture i den….indtil den sagde grimt i motoren. Og det var så 3 ventiler og mindst et ventilsæde der er ødelagt… Topstykke er sendt til renovering, men den når ikke at blive samlet inden værkstedet går på 3 ugers ferie i morgen… ØV!..Tænker, at bruge noget af ventetiden på, at gøre ventildækslet fint. Og så er det store spørgsmål, skal det være poleret alu, evt med røde bogstaver, eller sort “nubret” med blanke bogstaver..?? Forslag modtages.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.