HJÆLP – Gammel tyverialarm i “ny” bil!

Home Fora Alfa Forum Type 105/115 – Giulia, Giulia GT og Spider HJÆLP – Gammel tyverialarm i “ny” bil!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Inaktiv

Er der mon nogen af jer fælles Alfister der kan hjælpe mig med et lille problem. Jeg har netop købt en Spider S4 fra 1992 af Stelvio Automobili (Daniele Dezzi) i Måløv. Super service og rigtig fin bil som jeg er vældig glad for, men…

Den er udstyret med en (velfungerende) gammel autoalarm med løst fjernbetjeningsvedhæng og jeg har kun fået EN fjernbetjening med. Alarmen slår automatisk til når bilen forlades, så jeg frygter at jeg en dag står med en defekt fjernbetjening og en bil der ikke engang vil lukke mig ind!

Er der nogen der kender til et firma (i Danmark) der kan eftergøre/kode en ny fjernbetjening til en gammel alarm!?

Anonym
    Inaktiv

Hej – jeg ved ikke noget om tyverialarmer…men tillykke med den smukke Alfa!

Anonym
    Inaktiv

tak, tak… og vejret er perfekt 🙂

Anonym
    Inaktiv

Jeg fik vist lagt denne her ind i en forkert tråd – Sorry!

Lars R. Nissen
    Keymaster

Lars Pehrsson skrev:

quote :

Jeg fik vist lagt denne her ind i en forkert tråd – Sorry!

Det er ikke noget problem – vi flytter bare indlæget lidt 😉

John Larsen
    Deltager

Står der ikke en fabrikant på selve fjernbetjeningen ??

Anonym
    Inaktiv

Jo – Der står “med” og “5 Impulsi Fuori Servizio” – Altså et eller andet Italiensk, som jeg ikke kan finde nogen links til på nettet!

Anonym
    Inaktiv

Jeg ved ikke om du har fået klaret problemet, men en simpel alarm koster ikke alverden.
    Til min 1970 Spider, som hverken har centrallås, elrude hejs, har jeg købt for kr. 500 en motorcykel alarm. Den har startspærre og bevægelses alarm og hyler når man glemmer at slå den fra og sætter sig ind i bilen. Hvis man ser bilen køre alligevel, kan man inden for en vis afstand aktivere alarmen, så bilen stopper og hyler.
    Erik

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forummet 'Type 105/115 – Giulia, Giulia GT og Spider' er lukket for nye emner og svar.