Hjulbolte

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Så har jeg brug for hjælp herinde ????
    Købte nogle nye hjulbolte til min bil. Søgte på størrelsen som siger 12×1,25
    Meeen.. de er for små. Så kører den med 14×1,5?

Allan Quist Jensen
    Participant

Det virker mærkeligt, det er den str. der passer.
    Kan du ikke checke med de gamle du har?

Søren Grøndberg
    Participant

Hej
    For nogle år siden købte jeg hjulbolte ved T HANSEN, de fik oplysninger om bilen og jeg fik de korrekte hjulbolte udleveret Og til en fornuftig pris 🙂

Anonymous
    Inactive

De gamle måler 14mm. Men skulle den køre med 12×1,25?
    Synes jeg da er mærkeligt at den så ikke gør ????

quote Søren Grøndberg” post=27745:

Hej
    For nogle år siden købte jeg hjulbolte ved T HANSEN, de fik oplysninger om bilen og jeg fik de korrekte hjulbolte udleveret Og til en fornuftig pris 🙂

Hej Søren.

Jeg ved ikke om jeg turde købe hjulbolte hos Thansen.
    Da jeg i sin tid havde 156’eren, købte jeg nogle flotte originale fælge i DBA.
    De gamle hjulbolte jeg selv havde var anløbne og grimme,så jeg kiggede, ligesom dig hos Thansen . Men da jeg læste alle skrækhistorierne trak jeg følehornene tilbage. Bolte der knækkede, strakte sig,løsnede sig,rustede lynhurtigt, i det hele taget noget billigt skidt.:(
    Om det stadigvæk er den samme ” kvalitet ” ved jeg ikke, men sikkerheden ville jeg ihvertfald gå på kompromis med når det gælder noget så vigtigt.

Venlig hilsen og god weekend
    Mugge

Søren Grøndberg
    Participant

Hej
    Det er lidt over 4 år siden jeg har købt dem og de har ikke ændret sig siden, de bliver brugt som erstatning istedet for dem der sad på bilen da jeg købte den, for hjulboltene der var monteret var meget rustne og det skulle jo se godt ud, da jeg havde købt ekstra vinterfælge i org. 19” ti og fået både sommer og vinterfælge 19” nymalet 🙂 🙂

Michael Riis
    Participant

159 køre med 14×1,5 de steder jeg handler siger alle det samme.

Michael Heegaard
    Participant
    quote Michael Riis” post=27751:

159 køre med 14×1,5 de steder jeg handler siger alle det samme.

Enig med Riis her.
    Tjek evt. hvis det er nogle specielle størrelser du skal bruge
    http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-159/Wheel-Spacers-Bolts:::1_315_506.html

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.