- Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 7 måneder siden af .
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
- Forummet 'Type 932 – 156' er lukket for nye emner og svar.
Home › Fora › Alfa Forum › Type 932 – 156 › Hvilken radio skal man vælge
Hej
er den lykkelige ejer af en 156 2,4 TI sportwagon fra 2004. Den er pt monteret med en Pioneer radio af ældre årgang. Jeg overvejer stærkt at udskifte denne, også så jeg kan benytte ratstyring af radioen. Har nogle af jer Alfister en idé om hvilken prisbillig radio/cd afspiller man bør overveje
Mvh. Ulrich
7400 Herning
Nu kan man købe adaptere til stort set alle autoradiomærker, så man kan bruge fjernbetjeningen indbygget i rattet (f.eks. hos powernetshop.at, som jeg fandt efter lidt Google :))
Så det er vel “bare” at finde den radio, man kunne tænke sig (prisbillig eller ej), og så erhverve sig den adapter der passer til … 😉
og skal du bare have en billig og god radio vil jeg anbefale du køber JVC – det har jeg kørt med i de fleste af mine biler og det virker bare.
Prøv at læse tests af autoradioer f.eks her :
http://www.testberichte.de/testsieger/level3_car_hifi_cd_radios_71.html
kopier linket til din browser.
Der findes mange seriøse sites på nettet om hi fi i bilen,Magnat laver nogle vældig gode højttalere.
William Lütken
Ps vær opmærksom på at Blaupunkt er betydeligt nemmere at få til at kommunikere med ratbetjeningen med . Har haft en masse bøvl med at skaffe adaptor til Becker autoradioer, og en pæn regning fra Skallebølle Autoværksted for at montere den og mere for at Vestergaard biler i Odense udpeger bilradioen ( med navigation) som årsag til at batteriet tappedes for strøm.
æv