- Dette emne har 9 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 2 måneder siden af .
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Home › Fora › Alfa Forum › Type 916 – GTV og Spider › Instruktionsbog
Hej Alfister
Er der nogen der ligger inde med en Instruktionsbog, på dansk til en Spider type 916.
Hvis det er vil jeg gerne købe sådant en eller måske blot låne den for kopiering.
Er nogen viden om hvor man evt. kan købet sådan en. :dry:
Sportslige hilsner Henrik Hugger
prøv at kontakte alfa shoppen (peter binderup)
Køsters motorboghandel har RIGTIG mange bøger på lager.
Sportslige hilsner Henrik Hugger
Jeg tør næsten ikke foreslå/spørge :whistle: – Har du prøvet ved Alfa Romeo – det kunne være den kan skaffes 😉
mvh
oo=v=oo
Vernon P.
Tak for de gode forslag, jeg vil nu forfølge dem.
Kan man forøvrigt køre en bil med blød tag igennem en bilvaskemaskine?
Det kan man sagtens – men det kan være at den bliver våd i kabinen:P
Min instruktionsbog (til den nye 939 Spider) fraråder det, da det dels kan ødelægge den imprægnering lærredet har fået, dels fordi det giver et mekanisk slid. Jeg så en dage en gammel BMW cabriolet med et meget slidt lærred, så den har nok været igennem et par gange).
Så jeg håndvasker, og her står der også i instruktionsbogen, at man ikke skal bruge højtryksspuling på lærredet, så det undgår jeg også.
Ha den er god Vernon Alfa Romeo, eller retter Fiat Danmark er næsten umulig at komme i kontakt med medmindre man skriver en snailmail.
Nu er det vel ikke nødvendigt ligefrem at kontakte importøren for at få en instruktionsbog. Man kunne jo evt. prøve hos en forhandler;)
Jeg vil gerne sige tak til alle jer gæve Alfister som har forsøgt at hjælpe mig.
Jeg har prøvet det meste af hvad i har foreslået men jeg må nok konstatere at jeg er nød til at stave mig igennem den tyske instruktionsbog samtidig med at jeg håndvasker min nye gammel Spider.
Hilsen Henrik Hugger