Internationalt Alfa Romeo Træf

Home Forums Sektion Sjælland Arrangementer Internationalt Alfa Romeo Træf

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 49 total)
  • Author

Så er klubbladet på vej til jeres postkasse og hermed også indbydelsen til Internationalt Alfa Romeo Træf 2019.

Det kommer til at foregå på Konventum i Helsingør den 15./16. juni. Der vil være mulighed for at ankomme allerede om fredagen den 14. juni, hvilket for dem der kommer langvejs fra kan være en mulighed for at opleve Kronborg, Danmarks Tekniske Museum og andre seværdigheder i området.

Konventum har mange faciliteter, samt Danmark’s største samling af moderne kunst, hvilket gør årets træf meget familievenligt. Dette er derfor en oplagt mulighed for en afslappende familieudflugt med vores passion for Alfa Romeo i fokus.

Følgende link til Konventums “Nemtilmeld” giver adgang til bookning af værelser og måltider, udover selve tilmeldingen til træffet:
    https://konventum.nemtilmeld.dk/203/
    – Tilmeldingen til træffet inkluderer festmiddag lørdag aften, samt bespisning i forbindelse med de to planlagte køreture: DKK 0 for medlemmer og ledsagere
    – Enkeltværelser: Fra DKK 796/overnatning, med mulighed for opgradering.
    – Dobbeltværelser: Fra DKK 1.052/overnatning, med mulighed for opgradering.
    – Buffet fredag aften, for dem der ankommer tidligt: DKK 225/person
    Husk at oplyse medlemsnummeret ved bestillingen.

Der er udviklet en App til træffet:
    http://nyheder.konventum.dk/ext/webpage/show.php?p=513230aef7e7031402f592edc7fdd346c2d5ea6
    Hvis den åbnes på telefonen og der herefter vælges ’føj til hjemmeskærm’ så ligger den som en App på din mobil.
    App’en vil blive opdateret jævnligt og indeholder blandt andet program og andre nyttige oplysninger.

Vi glæder os til at se så mange som muligt til træffet. Invitationen sendes også til vores søsterklubber i udlandet, hvor vi især forventer en vis deltagelse fra Sverige

Hvis der er spørgsmål er I velkomne til at stille dem i denne tråd, hvis de er af almen interesse, eller kontakte et af de sjællandske bestyrelsesmedlemmer.

Det bliver alletiders! B)

Vernon Pedersen
    Participant

Perfekt – det bliver rigtigt godt!B)

Har I skrevet rigtigt?

Tilmeldingen til træffet inkluderer festmiddag lørdag aften, samt bespisning i forbindelse med de to planlagte køreture: DKK 0 for medlemmer og ledsagere ?

Man skal således kun betale for evt. overnatning, det burde kunne give rekord i antallet af tilmeldinger. :woohoo:

Ole

Hej Ole,

Vi har ikke skrevet forkert og du har læst rigtigt – de nævnte måltider er inklusiv i tilmeldingen til træffet, ligesom adgangen til Sommers Automobil Museum i forbindelse med den afsluttende køretur om søndagen.

Håber og tror at du har ret i din forudsigelse, at det burde give rekord i antal tilmeldinger!

Så er arrangementskalenderen her på hjemmesiden opdateret med de seneste oplysninger, inklusiv det overordnede program.

Esben Wolstrup
    Participant

Glæder mig, det er et fantastisk sted, at holde træf. Har været der tidligere og det mad vi fik, kunne ikke være meget bedre:) 🙂

Der kommer snart en opdatering til program indholdet til træffet.

Inden da vil vi gerne præcisere nogle detaljer angående deltagelse og tilmelding til træffet.

Hvis man deltager i lørdagens arrangement, men ikke middagen om aftenen og heller ikke vil overnatte hos Konventum, behøver man ikke tilmelde sig – det er bare at dukke op, enten hos ERA biler i Hillerød eller hos Konventum i løbet af dagen.

Hvis man gerne vil med til Sommers museum om søndagen, skal man gøre os opmærksom på det, så man også kan få en madpakke med – dette i tilfælde af, at man ikke overnatter lørdag til søndag hos Konventum.

Hvis man gerne vil deltage i middagen lørdag aften, men ikke overnatter, skal man tilmelde sig dette via linket og dermed registrere sig.

Det gælder naturligvis, at man afmelder sig, hvis man bliver forhindret i at deltage – men vi ser frem til, at se jer til et dejligt Alfa Romeo træf i godt selskab 🙂

Anonymous
    Inactive

Nu er det ved at være et stykke tid siden, at jeg tilmeldte mig arrangementet. Sover sammen med en anden, som stod for at bestille overnatningen. Har dog skrevet ind, at jeg skal sove sammen med Esben, men som sagt har jeg ikke booket selve overnatningen.
    Skal jeg så ind og melde til, at jeg gerne vil med til Sommer? Eller fanger I den et sted?

quote Michael Hertz Jacobsen” post=30008:

Nu er det ved at være et stykke tid siden, at jeg tilmeldte mig arrangementet. Sover sammen med en anden, som stod for at bestille overnatningen. Har dog skrevet ind, at jeg skal sove sammen med Esben, men som sagt har jeg ikke booket selve overnatningen.
    Skal jeg så ind og melde til, at jeg gerne vil med til Sommer? Eller fanger I den et sted?

Jeg går ud fra, at Esben har bestilt værelse og middag til 2 personer, dermed bør antallet være registreret korrekt.

Hvis der er nogen der påtænker at kombinere træffet med en runde golf, så har Konventum egen par-3 bane. Den bookes gennem receptionen – hvis man ønsker at gå en runde på Helsingør Golfklub, der ligger lige ved siden af, så skal denne bestilles gennem GolfBox.

ERA biler, som vi besøger lørdag, vil også være til stede ved Konventum med biler – måske endda nogle af top versionerne 🙂

Om søndagen er vi også velkomne hos Djarlo, når vi har været på Sommers bilmuseum – de er placeret lige på den anden side af vejen.

Det er i dag den 28. april og der er dermed én måned til sidste frist for tilmelding til årets Internationale Alfa Rome Træf – den 28. maj er sidste frist for tilmelding til træffet den 15./16. juni!

Der er kommet en del tilmeldinger allerede – også til den uofficielle start om fredagen. Så husk at tilmelde dig/jer og tag del i festlighederne omkring klubbens 40 års jubilæum.

Følgende link til Konventums “Nemtilmeld” giver adgang til bookning af værelser og måltider, udover selve tilmeldingen til træffet:
    konventum.nemtilmeld.dk/203/
    – Tilmeldingen til træffet inkluderer festmiddag lørdag aften, samt bespisning i forbindelse med de to planlagte køreture: DKK 0 for medlemmer og ledsagere
    – Enkeltværelser: Fra DKK 796/overnatning, med mulighed for opgradering.
    – Dobbeltværelser: Fra DKK 1.052/overnatning, med mulighed for opgradering.
    – Buffet fredag aften, for dem der ankommer tidligt: DKK 225/person
    Husk at oplyse medlemsnummeret ved bestillingen.

Se ellers tidligere indlæg i denne tråd.

Så er App’en opdateret med et menu punkt – for menuen til festmiddagen selvfølgelig, lørdag aften den 15. juni:

[li]Hvide asparges med sauce mousseline og fjordrejer[/li]
    [li]Kalvefilet med sommerkål, spæde sommergrøntsager, nye kartofler og lammesky med timian[/li]
    [li]Hvid chokoladekage med sorbet og råsyltede bær [/li]

Husk at festmiddagen er uden beregning, men kræver tilmelding til træffet gennem Konventum’s “NemTilmeld” – se detaljer tidligere i denne tråd, eller i det seneste Alfa Romeo Nyt.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 49 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.