- Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år, 11 måneder siden af .
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Home › Fora › Alfa Forum › Type 932 – 156 › Kan dette lade sig gøre…
Hej
Jeg har fundet en lækker læderkabine til 156er. Det eneste problem er at i læderkabinen er der ikke airbags i sider af sæderne, det er der i mine nuværende sæder. Kan man overhovedet får lædersæderne over i – vil jo ikke ha en airbag lampe der lyser hele tiden.
Nogen forslag?
Mvh. Casper
Jeg har selv været inde på de tanker omkring læderkabine, synes dog ikke at du skal gå på kompromis med sikkerheden.
Korrekt, men kan det lade sig gøre???
Selvfølgelig kan det lade sig gøre 🙂
Så vidt jeg er orienteret, skal man have nogle modstande til airbagstikkene, så ikke man skal sidde og kigge på en tændt lampe hele tiden …
… hvilke modstande man skal bruge, har jeg så ingen anelse om :blush:
Men så går man selvfølgelig, som Jakob nævner, på kompromis med sikkerheden – for ikke at tale om, at det også er ulovligt :S
Alt kan lade sig gøre, det er blot et spørgsmål om tid og penge.
Teknisk set kan den ikke synes med ringere sikkerhedsudstyr end den er født med, men det er selvfølgelig kun et problem hvis det bliver opdaget.
Der burde være sæder nok derude, så hvorfor finder du ikke bare nogen med luftposer i?
Takker for jeres svar 🙂
Jeg går heller ikke udenom sikkerheden – finder en stue med de korrekte airbags i 🙂
Hilsen Casper