Home › Fora › Klubbladforum › Debat og Spørgsmål › Klubblad 5/2012
- Dette emne har 13 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år siden af Jan Stelsig Dahlsgaard.
-
ForfatterIndlæg
-
1. oktober 2012 kl. 13:48 #5574Johnny Steen HansenDeltager
Har lige kikket det seneste klubblad flygtigt igennem…. Uha det ser flot og spændende ud. Jeg glæder mig vildt til at læse det igennem i aften.
Min dybeste respekt til bladets redaktør og skribenter, for igen at ha´ bidraget så flot, til dette klubbens største aktiv!Jeg vil gerne opfordre alle der deler min opfattelse, til at bidrage med en tilkendegivelse her i denne tråd…det ville være fortjent.
1. oktober 2012 kl. 14:28 #15007Jonas VadDeltagerHej alle!
Jeg er helt enig med Johnny Steen Hansen – det er et virkeligt flot og velskrevet blad, der rummer noget for en hver smag, lidt sport, lidt drøm, og lidt praktisk teknisk! Tak for det!
Med venlig hilsen
Jonas Vad
1. oktober 2012 kl. 16:01 #15010Jan ChristensenDeltagerENIG !! Viste bladet til min kammerat som er indædt Toyota fan , “det er sq da et pisse godt blad” siger han så og sætter sig i værkstedet og læser. Spændende og godt blad som man altid glæder sig til at læse i.
1. oktober 2012 kl. 17:33 #15012Jens LangdahlDeltagerSupergodt klubblad! Lækker papirkvalitet og tryk og god blanding af nyheder, teknik og klassisk stof. Savnede dog i seneste nummer billeder fra Bella Italia, kommer de mon næste gang?
1. oktober 2012 kl. 18:18 #15014Lars R. NissenKeymasterquote Jens Langdahl” post=8064:Savnede dog i seneste nummer billeder fra Bella Italia, kommer de mon næste gang?Nu blev Bella Italia afviklet efter deadline for dette klubblad, såååå … :whistle:
1. oktober 2012 kl. 18:26 #15015Lars Hørlyck JensenDeltagerRørende enig, jeg venter altid med at læse det til jeg er sikker på at jeg har god tid at fordybe mig i det med en god kop kaffe. Super blad og lækker kvalitet ovenikøbet.
2. oktober 2012 kl. 5:51 #15017Torben JørgensenDeltagerJeg vil også knytte et par kommentarer til Klubbbladet som jeg synes er meget flot og informativt. Til de enkelte artikler vil jeg sige:
Alfa Romeo 155: – fin historie hvor skribenten virkelig har sat sig ind i historien.
Mine Alfa Romeoèr: – dejlig artikel af Klaus Berthelsen. Mere af den slags som jeg også har set redaktøren efterlyser.
Trackday: – god artikel om noget vi alle kan deltage i med hverdagskøretøjer +.
Med risiko for at få ørerne i (alfa) maskinen må jeg sige at artikler som SPA 2012, Spettacolo sportivo og Pilgrimstur 2012 ikke interesserer mig særligt. Det kan skyldes mit cpr no., ikke kender deltagerne og at jeg ikke selv ejer en Alfa. Der skal være noget for enhver smag og er det hvad medlemmerne ønsker, – ja, så skal det med.
Torben2. oktober 2012 kl. 14:28 #15018Steffen Juul SimonsenDeltagerJa meget flot blad 🙂 Jeg syntes så tilgengæld at turberetningerne er spændende og kan give en selv inspiration til selv at komme afsted. Ok jeg var så med i Spa, men jeg nød også de andre beretninger. Overvejer da at tage på pilgrimstur nu 🙂
2. oktober 2012 kl. 15:07 #15019AnonymInaktivJeg syntes at det er et ret kedeligt blad…..alt for lidt om Mito….som jeg jo selv har…..men jeg er også selv ret kedelig, så det passer fint!!
Men det kunne blive endnu bedre med noget mere uddybende, lidt længere artikler, fra medlemmer og evt. deres garage og biler. Men det er jo op til os…og jeg er som sagt kedelig.
Nej det er nok et af de pæneste klubblade i DK. Måske lidt for pænt…ikke meget olie på fingerne der…..meget glittede sider…lidt som Weekend-sex…Men jeg er også mere til retro look og mere uhøjtideligt setup/layout…lidt ala “Classic bike”
Men stor tak til dem der laver det!!
2. oktober 2012 kl. 18:27 #15020AnonymInaktivBladet har klasse, og er helt perfekt som det er udformet. Der er næppe mange bikere, der læser Alfa Romeo nyt, så bare behold det glittede papir. Super godt skrevne artikler – man kan næsten ikke vente på næste nummer !
Fortsæt det gode arbejde !
Mange hilsener og tak til redaktionen fra
Lars Rasmussen4. oktober 2012 kl. 7:04 #15028Thomas Lund NielsenDeltagerquote Torben Jørgensen” post=8069:Til de enkelte artikler vil jeg sige:
Alfa Romeo 155: – fin historie hvor skribenten virkelig har sat sig ind i historien.Bortset fra at Milano’s våbenskjold ikke blev droppet fra Alfa Romeo’s logo, da fabrikken ved Napoli åbnede (som i dag hedder “Giambattista Vico”). Det udgør stadig venstre halvdel af logoet, selvom der ikke er meget tilbage af Alfa Romeo i Milano mere.
PS. Det var teksten “MILANO”, som forsvandt fra logoet ved den lejlighed.
5. oktober 2012 kl. 6:32 #15032Marc PlensouDeltagerJeg glæder mig også til at læse i det, når jeg modtager det.
Det mangler stadig i min postkasse.9. oktober 2012 kl. 12:45 #15051Peter RobozDeltagerHej Marc
Har du stadig ikke modtaget det?
Er der andre, der ikke modtog det senest d. 02. okt. 2012, så send venligst en e-mail til kasserer.sj@alfaklub.dk, så kan jeg samle op på en klage til PostDanmark
10. oktober 2012 kl. 5:47 #15054Jan Stelsig DahlsgaardDeltagerJa det er let at tage bladet for givet, og slet ikke tænke på, al det arbejde der er med at få det udgivet.
Det er et rigtigt godt klubblad, og alle der knokler for at få det ud, har min dybeste respekt, så tak herfra for det. -
ForfatterIndlæg
- Forummet 'Debat og Spørgsmål' er lukket for nye emner og svar.