Klublogo-klistermærke

Home Forums Shopforum Debat og Spørgsmål Klublogo-klistermærke

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Allan Kok
    Participant

Jeg har skiftet bil, og vil montere et nyt klublogo i ruden. Hvor skaffer jeg det fra?

Prøv at kontakte Alfa Shop’en:

shop@alfaklub.dk

Klubmedlemmet (undskyld, kan pt. ikke komme i tanker om hans navn), der har påtaget sig denne store opgave, har længe ønsket at overdrage til andre pga. manglende tid mv., men han svarer angiveligt stadig på henvendelser.

Kristian Westh
    Participant

Hvordan ved man overhovedet hvad man kan købe i Shoppen? Dens side har været under ombygning i hele det år jeg har været medlem.

Anonymous
    Inactive

Er shoppen stadig åben, jeg har for snart 2 år siden bestilt og modtaget ordrebekræftelse på flere ting men har endnu ikke modtaget noget.
    Jeg har prøvet at skrive til shoppen nogle gange men har ikke hørt noget.

Michael Riis
    Participant

Shoppen er pt. lukket.
    Så man kan ikke få noget der.
    Klub klistermærker kan man måske få i medlemsservice hvis de har nogen.

Jan Christensen
    Participant

Sikke en service du kan tilbyde et klubmedlem som søger et klistermærke Riis ?? Sidder du ikke i bestyrelsen , hvad med at omformulere det hele til : Kan jeg lige få dine oplysninger , så skal jeg sørge for at du får et klubmærke tilsendt.
    Det er simpelthen for slapt…… et er shoppen ikke er åben, men man kan vel finde et klistermærke til et i forvejen klubmedlem ?? Det er jo reklame for klubben manden efterspørger ?? Syntes ikke det er ok at man har så slap en holdning i en klub som jeg og mange andre betaler til , og som du er valgt af os til at varetage.
    Bare min mening , kan også være at jeg er den eneste …

Anonymous
    Inactive

Hej Allan Kok

Du skal skrive til Medlemsservice, som i den sjællandske sektion er Erik Schifter-Holm. Det kan du se på side 2 i klubbladet. Han er også sekretær og har mail-adressen sekretaer.sj@alfaklub.dk

Så er jeg sikker på, at han nok skal sende dig et klubmærke 🙂

Og hvis du dukker op til en klubaften i Tølløse (første torsdag i hver måned), så kan du også få klubmærker med hjem – udover at få en god snak med andre klubmedlemmer.

mvh
    Peter
    Redaktør (for alle tre sektioner)

Jan Christensen
    Participant

Se 😆 deet er nemlig info der kan bruges til noget , tak til redaktøren.

quote Peter Dyrelund” post=31212:

Hej Allan Kok

Du skal skrive til Medlemsservice, som i den sjællandske sektion er Erik Schifter-Holm. Det kan du se på side 2 i klubbladet. Han er også sekretær og har mail-adressen sekretaer.sj@alfaklub.dk

Så er jeg sikker på, at han nok skal sende dig et klubmærke 🙂

Og hvis du dukker op til en klubaften i Tølløse (første torsdag i hver måned), så kan du også få klubmærker med hjem – udover at få en god snak med andre klubmedlemmer.

mvh
    Peter
    Redaktør (for alle tre sektioner)

Anonymous
    Inactive

Er der nogen der ved hvem der kan fortælle hvor meget arbejde der er i “Alfa-shoppen”? Er det standardvarer der købes hjem, lagerføres og sendes ud til medlemmer?

Jan Christensen
    Participant

Pas.. men det er sikkert et stort arbejde, men ærgerligt at der ikke er en til at tage over. Men det er vel også en unfair konkurrence mht at handle på nettet ?? Måske er det bare sådan , man skal heller ikke bare holde det i live for alting måske er tiden bare løbet fra det ?
    Mht til klubmærket kan det jo bare ligge hos en anden, feks sekretæren ..?

Anonymous
    Inactive

Arbejde med Alfa-Shop’en:

Peter Binderup og hans kone må kunne fortælle lidt om det.

Men det er noget med, at vi køber ting hos importøren og hos Alfisti.net. Derudover har vi gjort en smule i noget med tøj og kasketter med Alfa-klubbens logo. Det sidstnævnte kræver lidt benarbejde.

Derudover tror jeg, at arbejdet primært er de mange indpakninger og kørsel til posthuset, samt at holde regnskab med betalingerne. Vi lagde jo betalingsoplysninger ved varerne – krævede ikke forudbetaling. Det har vist sig at være dumt, for der har været mange, der ikke betalte, når de fik tingene. Det kan man simpelthen ikke være bekendt.

Troels Nielsen
    Participant

Nej, det er dårlig stil ikke at betale, men nok nødvendigt med forudbetaling/træk ved levering på kort..

Anonymous
    Inactive

Jeg har flere gange tilbudt min hjælp ang shoppen, men der sker ikke rigtig noget, så jeg går ud fra at klubben slet ikke er interesseret i at den skal op at køre igen ???? De søger hele tiden hjælp fra frivillige, og når den så tilbydes, så vil de ikke tage imod den ????‍♀️ Jeg syntes at det er ærgerligt at det ikke kommer op at køre igen, trods den ikke har været oppe at køre i de år jeg har været medlem ????

Anonymous
    Inactive

Jeg står lige midt i en snarligt forstående flytning, men jeg kunne overveje at administrere shoppen. Det ville kræve en webshop, således der er helt styr på lager, betalinger mv.

Jeg kender til setup med både shop, betalingssystem og fragtløsning, og har det rette udstyr til rådighed.

– Anders

Jan Christensen
    Participant

Fedt Anders 🙂
    Lige det vi mangler så det klistermærke kan komme afsted …. og stærkt af dig og tage den tjans ….. hvis du altså er go nok ??

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.