- This topic has 21 replies, 5 voices, and was last updated 5 years, 4 months ago by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Alfa Forum › Type 952 – Giulia › Kontakter vil IKKE synkronisere
Har ingen problemer med min iPhone vs Giulia (heldigvis).
Til gengæld er mit fitnesskondimotions-ur gået helt amok efter opdateringen. Så nyeste opdatering har ikke løst alle problemer endnu.
Jeg har også et smart-ur tilkoblet samtidig, måske det nye iOS ikke kan håndtere to devices korrekt ?
Det lader mere og mere til at det er et iOS problem….. så håber det snart bliver løst.
“Tesla er jo også en iPad Pro med en bil rundt om….” Og netop derfor skal en Tesla være selvkørende! 😉
PS Apple kan også fejle, og de har haft travlt med den seneste version 13.
Nu virker det!!
I går frakoblede jeg mit Apple Watch fra telefonen, da jeg på
Apple Forum
havde læst at nogle havde fået deres iPhone til at connecte korrekt hvis de disconnectede deres Apple Watch… Det virkede så ikke i går….
Men i dag gen-parrede jeg uret med telefonen, og telefonen med bilen… Ingen kontakter – stadig, heller ikke efter en køretur på 40 minutter.
Men! Efter arbejde – på en 15 min. køretur – kom navne på kontakter i både contacts og i recent calls!!!
Mystisk!
Godt det lykkes.:) Man kan og skal ikke forstå alt.;)
Måske jeg nu skal prøve at parre konens Iphone med bilen.
Tålmodighed er en dyd, tillykke! 🙂
I ugens løb bemærkede jeg endnu en opdatering til iOS 13, da jeg koblede min iPhone til MacBook’en (hvilket jeg gør dagligt i forbindelse med mit arbejde).
Jeg er bare glad for at det endelig kom til at virke :silly: