- Dette emne har 5 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 3 måneder siden af .
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Home › Fora › Klubforum › Internationale arrangementer › Le Mans Classic 2010
Hej Alfavenner
Jeg var på Le Mans 9-10-11 juli for at se Le Mans Classic, som afholdes hvert andet år, arrangeret af Peter Auto, som og så laver Tour de France Auto for klassikere.
Det var HELT overvældende stort med 6 klasser fra 1923 til 1972; hver med egen imponerende paddock og 50-70 biler.
Desværre var der næsten ingen Alfa Romeo’er, men de få der deltog var dog de helt rigtig. Nemlig 8C2300, Giulietta SVZ, Giulia TZ og Tipo 33-2 … der var kun 5 Alfaer.
Jeg går ud fra at Museo Storico havde valgt LMC fra og i stedet satsede på Goodwood FoS.
Jeg havde købt pas til et par omgange på banen … og trods helt ubegribelig dårlig information og organisation lykkedes det mig at komme med ud på banen.
Her er en video:
Uha, det ser hyggeligt ud – jeg er næsten ikke misundelig :dry:
Jeg er MEGET misundelig, og planlægger at tage derned om 2 år.
Overvejede at tage omkring på vejen hjem fra Italien, men kom fra det – ØV.
Ses i 2012 ! 😉
Hej Per
Fedt, at du finder nogle nye spændende ting at deltage i – og at I husker at filme, så vi andre også kan føle lidt af stemningen.
Vi har netop været i Italien til jubilæumstur, og her kneb det også med informationen – det er vist sådan lidt typisk “syd-Europæisk”.
mvh
Peter D
FEDT B)
Flot film 🙂
Per du så ud til at nyde det 😉
Missundelig – ja lidt :blush: ………. MEGET 🙂
mvh
oo=v=oo
Vernon P.
Lækker start på den video… B)
kommer der en trip-report på ITR?