Måske landets eneste Giulia Veloce med diesel

Home Forums Alfa Forum Type 952 – Giulia Måske landets eneste Giulia Veloce med diesel

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author
    Jeppe Vamberg
    Participant

Så er ventetiden overstået og jeg har fået min Giulia i ægte Alfa rød med Tabacco læder.
    Det er en diesel Veloce med Edizione- og Businesspakke, hvortil jeg har tilkøbt den store lyspakke og Pakke assistent.
    Jeg har ikke helt styr på hvilken pakke som hører til hvad, men der medfølger bl. a. adaptiv fartpilot, DAB-radio, stor skærm med nav, pakke convenience, pakke klima, gearpaddles, vinterpakke….
    Så lige nu, venter jeg kun på godt vejr :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Jeg har haft en kammerat til at klargøre bilen udvendig. Han har lagt et klip op på Youtube, som i kan se herunder

Anonymous
    Inactive

Flotte fælge og lækker læderfarve. B) Tillykke!

Lars R. Nissen
    Keymaster

Er en Veloce ikke defineret af sin benzinmotor og firehjulstræk frem for sit udstyrsniveau? :huh:

… men (ellers) en meget fin bil! Tillykke 🙂

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Lars R. Nissen” post=27739:

Er en Veloce ikke defineret af sin benzinmotor og firehjulstræk frem for sit udstyrsniveau? :huh:

Veloce er en udstyrsvariant, der har firehjulstræk som standardudstyr. Veloce leveres både som benzin og diesel

Jeppe Vamberg
    Participant

Tak for tilbagemeldingerne 🙂 🙂
    Udover lakbehandlingen, har den også været forbi Dinitrol og fået en dobbeltbehandling og en lyddæmpningsbehandling – Jeg er lidt sensibel overfor dækstøj efter tidligere biler, men det er helt væk nu 😛

Søren Grøndberg
    Participant

Hej Jeppe

Et kæmpe tillykke med din nye Giulia 🙂 jeg kan desværre ikke se den 🙁
    Men den lyder til at være ret lækker
    TILLYKKE 🙂 🙂

Anonymous
    Inactive
    quote Jeppe Vamberg” post=27740:

quote Lars R. Nissen” post=27739:

Veloce er en udstyrsvariant, der har firehjulstræk som standardudstyr. Veloce leveres både som benzin og diesel

Veloce = 4wd er noget den danske importør har fundet på – sådan er det ikke andre steder ..

Lars R. Nissen
    Keymaster
    quote Jeppe Vamberg” post=27740:

Veloce leveres både som benzin og diesel

Så lærte jeg noget nyt i dag :woohoo: Jeg har gået og bildt mig selv ind, at man “kun” kunne få firehjulstræk med en benzinmotor :blush:

quote Mikkel Lund” post=27752:

Veloce = 4wd er noget den danske importør har fundet på – sådan er det ikke andre steder ..

Nja … så stor indflydelse tror jeg ikke den danske importør har på f.eks. det tyske marked 😛
    https://www.alfaromeo.de/giulia/giulia-veloce

Veloce er tilsyneladende, som jeppe er inde på, bare “dobbeltkonfekt” for Q4 …

Anonymous
    Inactive

Derovre i Engeland er Veloce RWD – sender er mere at DK har valgt at begrænse antallet af varianter de tager ind

Anonymous
    Inactive

Jeppe, stort tillykke med din flotte Alfa Rosso Veloce. Får vi den at se på forårsturen i det jyske?

Jeg har kun hørt om RWD på Veloce/TI i England og USA, men der må gerne komme en Veloce med RWD til DK, så der spares lidt på vægten, sådan cirka 90 kg.

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Ole Jørgensen” post=27756:

Jeppe, stort tillykke med din flotte Alfa Rosso Veloce. Får vi den at se på forårsturen i det jyske?

Tak for tilbagemeldingen – En forårstur lyder interessant, jeg kan bare ikke finde den i kalenderen. Kan du hjælpe med lidt info?
    Jeg har planer om at komme til Wedelslund Gods igen år – der havde vi en skøn dag sidste år 🙂

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Søren Grøndberg” post=27744:

Hej Jeppe

TILLYKKE 🙂 🙂

Hej Søren, tak for tilbagemeldingen 🙂
    Prøv om det her link er bedre:
    http://www.youtube.com/watch?v=JJ4LzGMM3TQ&feature=share

Anonymous
    Inactive

Hej Jeppe, jeg har hørt rygte om, at forårsturen bliver den 28. april med udgangspunkt fra Ejer Bavnehøj ved Skanderborg. Det er kun et rygte, som måske er sandt. Jeg vil tro, at der inden længe vil komme officielle informationer.;)

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Ole Jørgensen” post=27760:

Hej Jeppe, jeg har hørt rygte om, at forårsturen bliver den 28. april med udgangspunkt fra Ejer Bavnehøj ved Skanderborg. Det er kun et rygte, som måske er sandt. Jeg vil tro, at der inden længe vil komme officielle informationer.;)

Skanderborg er min gamle hjemmebane, så det kan måske kombineres med familiebesøg – Jeg glæder mig til at høre mere om den jyske forårstur B)

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Søren Grøndberg” post=27744:

Hej Jeppe

TILLYKKE 🙂 🙂

Det nye link jeg lagde op virker nok heller ikke 🙁
    Prøv at søge med denne tekst på youtube.com: Alfa Romeo Giuila new car protection with Max Protect

Bemærk, at han har stavet Giulia forkert :blink:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.