- This topic has 22 replies, 11 voices, and was last updated 6 years, 10 months ago by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Alfa Forum › Type 952 – Giulia › Måske landets eneste Giulia Veloce med diesel
Jeg har ingen problemer med nogen af linkene.;)
Heller ikke jeg – stort fedt tillykke, Jeppe B)
Jeg har ingen problemer med nogen af linkene.;)
Jeg kan bekræfte begge dele. Mere info kommer inden længe på hjemmesiden samt i det kommende klubblad. Så sæt endelig kryds i kalenderen allerede nu.
Super, jeg har sat kryds i kalenderen – Jeg har heller ikke været på klubtur, siden besøg på Dronninglund Slot omkring 2010
Ligger ma forårs køreturen i Bededagsferien samme med konfirmationerne???
Det er et spørgsmål om at prioritere..
Tillykke med bilen, Jeppe! Håber du bliver lige så glad for den, som jeg er for min 🙂
Hvilket Dinitrol-værksted brugte du? Jeg vil gerne have min behandlet, men har ikke nerver til at være første Giulia de skal røre ved 😀
Hvilket Dinitrol-værksted brugte du? Jeg vil gerne have min behandlet, men har ikke nerver til at være første Giulia de skal røre ved 😀
Hej Jakob
Jeg har nu kørt omkring 1500 km og bliver kun bekræftet i, at jeg har taget det rigtige valg 🙂
Endnu en gang tak fordi jeg måtte se din Veloce og specielt fordi jeg måtte de kabinen – Som du sikkert har lagt mærke til, er min magen til din B)
Jeg har brugt Dinitrol i Skalborg – spørg efter Lars Nielsen