Måske landets eneste Giulia Veloce med diesel

Home Forums Alfa Forum Type 952 – Giulia Måske landets eneste Giulia Veloce med diesel

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive
    quote Jeppe Vamberg” post=27762:

Det nye link jeg lagde op virker nok heller ikke 🙁

Jeg har ingen problemer med nogen af linkene.;)

Ole Steen Rasmussen
    Participant

Heller ikke jeg – stort fedt tillykke, Jeppe B)

quote Ole Jørgensen” post=27763:

quote Jeppe Vamberg” post=27762:

Det nye link jeg lagde op virker nok heller ikke 🙁

Jeg har ingen problemer med nogen af linkene.;)

Anonymous
    Inactive
    quote Ole Jørgensen” post=27760:

Hej Jeppe, jeg har hørt rygte om, at forårsturen bliver den 28. april med udgangspunkt fra Ejer Bavnehøj ved Skanderborg. Det er kun et rygte, som måske er sandt. Jeg vil tro, at der inden længe vil komme officielle informationer.;)

Jeg kan bekræfte begge dele. Mere info kommer inden længe på hjemmesiden samt i det kommende klubblad. Så sæt endelig kryds i kalenderen allerede nu.

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Michael Hertz Jacobsen” post=27772:

Jeg kan bekræfte begge dele. Mere info kommer inden længe på hjemmesiden samt i det kommende klubblad. Så sæt endelig kryds i kalenderen allerede nu.

Super, jeg har sat kryds i kalenderen – Jeg har heller ikke været på klubtur, siden besøg på Dronninglund Slot omkring 2010

Anonymous
    Inactive

Ligger ma forårs køreturen i Bededagsferien samme med konfirmationerne???

Troels Nielsen
    Participant

Det er et spørgsmål om at prioritere..

Tillykke med bilen, Jeppe! Håber du bliver lige så glad for den, som jeg er for min 🙂

Hvilket Dinitrol-værksted brugte du? Jeg vil gerne have min behandlet, men har ikke nerver til at være første Giulia de skal røre ved 😀

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Jakob Hestbæk Poulsen” post=27798:

Tillykke med bilen, Jeppe! Håber du bliver lige så glad for den, som jeg er for min 🙂

Hvilket Dinitrol-værksted brugte du? Jeg vil gerne have min behandlet, men har ikke nerver til at være første Giulia de skal røre ved 😀

Hej Jakob

Jeg har nu kørt omkring 1500 km og bliver kun bekræftet i, at jeg har taget det rigtige valg 🙂
    Endnu en gang tak fordi jeg måtte se din Veloce og specielt fordi jeg måtte de kabinen – Som du sikkert har lagt mærke til, er min magen til din B)

Jeg har brugt Dinitrol i Skalborg – spørg efter Lars Nielsen

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.