mikrofon i 159 jtdm.?

Home Fora Alfa Forum Type 939 – 159, Brera og Spider mikrofon i 159 jtdm.?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Inaktiv

Jeg har købt min drømmebil brugt, men kan ikke få telefonen/mikrofonen til at virke, jeg har selvfølgelig sat mit simkort i, og kan modtage opkald, men personen der ringer til mig kan jeg høre klart og tydeligt, men de kan ikke høre mig.?
    Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde den mikrofon ? som jo må have fejl, så jeg kan udbedre dette. jeg har desværre ikke selv haft held til at finde den.

Arvid Dannevang
    Deltager

Ved ikke om det er det samme på 159, men normalt sidder den oppe i glasset sammen med loftslyset.

Anonym
    Inaktiv

Jo den sidder oppe ved loftslyset.
    Har samme problem med min mikrofon. Folk jeg ringer til har svært ved at høre, hvad jeg siger.
    Har checket på udenlandske fora og det er åbenbart et generelt problem for modellen.
    Har læst nogle har skiftet den udtil en anden model….
    Hører gerne, hvad du finder ud af 🙂
    mvh

Brian

Anonym
    Inaktiv

Jeg skruer bare op for lydvolumen på radioen i min Giulietta.

Vernon Pedersen
    Deltager

Det er en dårlig mikrofon, den fabriksmonteret – jeg har valgt et pioneer nav system med bluetooth isf. det fabriksmonteret!

Jeg oplever samme problem. Hos mig er det bare ekko og til tider rumklang der er problemet. I min hustrus Fiat Punto Evo går lyden oftest (men dog ikke altid) igennem uden ekko.

Kan man ikke udskifte til en anden (bedre) mikrofon uden at skifte anlægget. Evt. trække en ledning, så mikrofonen kan komme tættere på og retningsbestemmes bedre?

Henrik Leegaard
    Deltager

Jeg vækker lige en gammel tråd til live.

Er der nogen der har fundet en løsning på mikrofon problemet.
    Når jeg ringer via Blue&Me så siger modtageren at jeg “er langt væk” og svær at høre mens jeg ikke har problemer med at høre den jeg ringer til.

Er der nogen der har løst med en anden mikrofon for at se om det hjælper på problemet?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.