- Dette emne har 4 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år siden af .
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
- Forummet 'Type 939 – 159, Brera og Spider' er lukket for nye emner og svar.
Home › Fora › Alfa Forum › Type 939 – 159, Brera og Spider › NØGLER ALFA 159
DET ER SÅDAN SET ET SPØRGSMÅL I FORLÆNGELSE AF MIT TIDLIGERE SPØRGSMÅL MEN NU DREJER DET SIG OM NØGLER. HVORDAN ER DET MED NØGLER TIL EN ALFA 159 PRODUCERET I NOVEMBER 2006. HVAD SKAL DER VÆRE? HVOR MANGE? MASTERKEY? CODEKORT?
MVH. FLEMMING
Flemming
Det skrev jeg fakktisk i mit første svar på din tidligere tråd om 159 😉
Der skal være to nøgler og et “Key-card” – samt en sedel med koden til din originale radio.
nøgler nævnt på side 11 i instruktionsbogen.
mvh
oo=v=oo
Vernon P.
UPS. DU HAR RET JEG KAN SE AT DET HAR DU SKREVET. MEN TAK ALLIGEVEL. MVH. FLEMMING
Det var godt jeg fik hjælp herinde idet kodekortet og kode til radioen manglede. Jeg har købt bilen ved en nyvognsforhandler (ikke Alfa) og han virker seriøs og har lovet at skaffe dem. Bilen er købt og serviceret 2 gange (ialt 39000km) ved Tangholm biler og det undrer mig at instruktionsbog og manual til radio kun forefindes på engelsk. Er det normalt for Alfa?
mvh. Flemming
Nej for 159 findes en instruktionsbog på dansk (i hvert fald til den serie som 2007 årgangen tilhører) (som inkluderer manualen til radioen).
Det kunne tyde på, at din bil er importeret uden om Fiat Group Automobiles Denmark