Home › Forums › Alfa Forum › Type 916 – GTV og Spider › Nu mangler jeg kun at få gjort noget ved farven.
- This topic has 10 replies, 6 voices, and was last updated 12 years, 9 months ago by
Morten Svendsen.
-
AuthorPosts
-
27. May 2012 at 7:28 #5464
Anonymous
InactiveNu har min lille GTVér fået en mekanisk omgang 🙂
Tandrem/Balancerem – vandpumpe – kølerelæ +forskellige småtingog et serviceeftersyn.
Birkelund Biler i Hørsholm stod for opgaven, som blev udført til stor tilfredshed 🙂
Nu mangler jeg bare at få gjort noget ved de X&%X&X%X farveforskelle der er på bilen .
Noget er falmet og andet ( bla en dør + sidepanel) Jeg har maskinpoleret bilen og fået de fleste felter på bilen flot , men desværre er farveforskel på original og efterlakeret felter blevet mere tydelige nu :sick:
Så løsningen er nok en “opfriskning” af hele bilen ! Er der nogen som kan anbefale et sted i København / Nordsjælland ? eller evt nogen som kan fortælle om erfaringer med at send bilen til udlandet for at få malet ( Polen – Tyskland – Sverige )
Det skal ordnes på et lille budget 🙂
Håber der er nogen herinde som kan bidrage med forslag .
Tak
Peter
27. May 2012 at 8:24 #14392Michael Riis
ParticipantDet er normalt noget billiger og køre vest på til Jylland.
Men nu skriver du lille budget. Hvad er det i kr.
For vi har jo ikke samme forhold til penge.27. May 2012 at 8:32 #14393Anonymous
Inactivequote Michael Riis” post=7327:Det er normalt noget billiger og køre vest på til Jylland.Men nu skriver du lille budget. Hvad er det i kr.
For vi har jo ikke samme forhold til penge.Det har du jo ret i 🙂 Så kører gerne til Fyn/ Jylland også B)
Min GTV har hele tiden været planlagt til at være en “Budgetracer” som skal udgøre det for min daglige bil til og fra arbejde ( Farum – Hørsholm t-r 5 dage om ugen) Men efterhånden som jeg har lært hende at kende , jo mere glad for at den fungerer optimalt bliver jeg ( Sådan har jeg haft det med alle 3 Alfaér jeg har haft gennem tiden )
Men jeg er almindelig lønslave , så kassen er ved at være tømt efter en regning på 12.000 for seneste værkstedsbesøg :whistle:
Jeg har 12 -15.000 tilbage på bilkonto til resten af året ,så det er begrænset hvor meget der er til en maler .
29. May 2012 at 9:22 #14403Jacob Bengtsson
ParticipantSkal det forstås sådan, at du har 15.000 kr. til at få lakeret bilen for?
29. May 2012 at 13:43 #14404Troels Nielsen
ParticipantDet kan blive for billigt…
Taler af erfaring:(
29. May 2012 at 15:01 #14405Anonymous
InactiveDet ikke altid en høj pris er = med høj kvalitet,Især på maler arbejde. Det går nogen gange lidt for hurtig med at blive færdig….det har jeg oplevet en del.
30. May 2012 at 7:47 #14406Jacob Bengtsson
ParticipantMads, du svarede ikke på mit spørgsmål?
30. May 2012 at 17:09 #14408Anonymous
Inactivequote Jacob Bengtsson” post=7338:Skal det forstås sådan, at du har 15.000 kr. til at få lakeret bilen for?Det skal forståes som at der kun er 15K tilbage på bilbudgettet for 2012 🙂 og hvis der skal være en smule i reserve, så må maleren ikke få mere end 10-12 k for en omgang opfriskning af lak.
Ved godt det ikke er mange penge, men vil hellere vente end at få den malet med en gulvskrubbe 🙂
1. June 2012 at 6:00 #14415Jacob Bengtsson
ParticipantPeter send mig en mail på js @ mop . dk … Du bliver glad 😉
Mvh. Jacob
10. June 2012 at 17:07 #14451Anonymous
Inactive11. June 2012 at 3:53 #14452Morten Svendsen
ParticipantSer fint ud, til lykke, hvad kom det til at koste ? 😛
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.