Nu mangler jeg kun at få gjort noget ved farven.

Home Forums Alfa Forum Type 916 – GTV og Spider Nu mangler jeg kun at få gjort noget ved farven.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Nu har min lille GTVér fået en mekanisk omgang 🙂

Tandrem/Balancerem – vandpumpe – kølerelæ +forskellige småtingog et serviceeftersyn.

Birkelund Biler i Hørsholm stod for opgaven, som blev udført til stor tilfredshed 🙂

Nu mangler jeg bare at få gjort noget ved de X&%X&X%X farveforskelle der er på bilen .

Noget er falmet og andet ( bla en dør + sidepanel) Jeg har maskinpoleret bilen og fået de fleste felter på bilen flot , men desværre er farveforskel på original og efterlakeret felter blevet mere tydelige nu :sick:

Så løsningen er nok en “opfriskning” af hele bilen ! Er der nogen som kan anbefale et sted i København / Nordsjælland ? eller evt nogen som kan fortælle om erfaringer med at send bilen til udlandet for at få malet ( Polen – Tyskland – Sverige )

Det skal ordnes på et lille budget 🙂

Håber der er nogen herinde som kan bidrage med forslag .

Tak

Peter

Attachments:

Michael Riis
    Participant

Det er normalt noget billiger og køre vest på til Jylland.

Men nu skriver du lille budget. Hvad er det i kr.
    For vi har jo ikke samme forhold til penge.

Anonymous
    Inactive
    quote Michael Riis” post=7327:

Det er normalt noget billiger og køre vest på til Jylland.

Men nu skriver du lille budget. Hvad er det i kr.
    For vi har jo ikke samme forhold til penge.

Det har du jo ret i 🙂 Så kører gerne til Fyn/ Jylland også B)

Min GTV har hele tiden været planlagt til at være en “Budgetracer” som skal udgøre det for min daglige bil til og fra arbejde ( Farum – Hørsholm t-r 5 dage om ugen) Men efterhånden som jeg har lært hende at kende , jo mere glad for at den fungerer optimalt bliver jeg ( Sådan har jeg haft det med alle 3 Alfaér jeg har haft gennem tiden )

Men jeg er almindelig lønslave , så kassen er ved at være tømt efter en regning på 12.000 for seneste værkstedsbesøg :whistle:

Jeg har 12 -15.000 tilbage på bilkonto til resten af året ,så det er begrænset hvor meget der er til en maler .

Jacob Bengtsson
    Participant

Skal det forstås sådan, at du har 15.000 kr. til at få lakeret bilen for?

Troels Nielsen
    Participant

Det kan blive for billigt…

Taler af erfaring:(

Anonymous
    Inactive

Det ikke altid en høj pris er = med høj kvalitet,Især på maler arbejde. Det går nogen gange lidt for hurtig med at blive færdig….det har jeg oplevet en del.

Jacob Bengtsson
    Participant

Mads, du svarede ikke på mit spørgsmål?

Anonymous
    Inactive
    quote Jacob Bengtsson” post=7338:

Skal det forstås sådan, at du har 15.000 kr. til at få lakeret bilen for?

Det skal forståes som at der kun er 15K tilbage på bilbudgettet for 2012 🙂 og hvis der skal være en smule i reserve, så må maleren ikke få mere end 10-12 k for en omgang opfriskning af lak.

Ved godt det ikke er mange penge, men vil hellere vente end at få den malet med en gulvskrubbe 🙂

Jacob Bengtsson
    Participant

Peter send mig en mail på js @ mop . dk … Du bliver glad 😉

Mvh. Jacob

Anonymous
    Inactive

Lille update 🙂

Har lige hentet min GTV hos maleren 🙂 Nu stråler den igen som en sol.

Helt fantastisk arbejde, der har genskabt min lille bil til at se ud som ny igen.

Peter

Attachments:

Morten Svendsen
    Participant

Ser fint ud, til lykke, hvad kom det til at koste ? 😛

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.