- Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 2 måneder siden af .
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Home › Fora › Alfa Forum › Type 939 – 159, Brera og Spider › Nye fælge til 159
Min ene fælg er slået skæv på indersiden (spørg ikke hvad der er sket, det er langsomt blevet værre – I begyndelsen troede jeg det var dækket der var ujævnt, men ubalancen kan tydeligt ses når hjulet bliver afbalanceret (eller rettere ikke bliver :sick: )
Nu står jeg så og mangler 4x 17 tommers fælge (mine dæk er helt nye) – har fået en god pris på Alutec Xplosive Alutec Xplosive
Men. Er det blasfemi? Skal jeg finde nogen andre? Er der nogen i klubben der har nogen pæne (runde) fælge jeg kan købe?
Øv, jeg skal bruge dem nu, da jeg ikke kan køre på de gamle.
Surt, her er også en passende mulighed (kender dog ikke kvaliteten):
http://www.alfastumper.com/product_info.php?cPath=270_45_46&products_id=2552
Du kunne også få rettet fælgen;)
Fælgsmeden i Haraldsted (ved Ringsted) gør det så du ikke kan se skaden bagefter. (500kr og opad)
Steven Steiger 57601602
Vh Kim
Steven Steiger 57601602
Vh Kim
Nemlig! Han kan stærkt anbefales.
Hej, tak for input.
Overvejede også at få dem oprettet igen, men da der ingen garantier gives for at de kan og de ikke er helt nye (men pæne optisk) havde jeg i første omgang droppet ideen. Genovervejer.. 🙂
Overvejede også at få dem oprettet igen, men da der ingen garantier gives for at de kan og de ikke er helt nye (men pæne optisk) havde jeg i første omgang droppet ideen. Genovervejer.. 🙂
Steven Steiger bør kunne. Du skulle tage og kontakte ham.