Nye fælge til 159

Home Fora Alfa Forum Type 939 – 159, Brera og Spider Nye fælge til 159

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Inaktiv

Min ene fælg er slået skæv på indersiden (spørg ikke hvad der er sket, det er langsomt blevet værre – I begyndelsen troede jeg det var dækket der var ujævnt, men ubalancen kan tydeligt ses når hjulet bliver afbalanceret (eller rettere ikke bliver :sick: )
    Nu står jeg så og mangler 4x 17 tommers fælge (mine dæk er helt nye) – har fået en god pris på Alutec Xplosive Alutec Xplosive

Men. Er det blasfemi? Skal jeg finde nogen andre? Er der nogen i klubben der har nogen pæne (runde) fælge jeg kan købe?

Øv, jeg skal bruge dem nu, da jeg ikke kan køre på de gamle.

Surt, her er også en passende mulighed (kender dog ikke kvaliteten):
    http://www.alfastumper.com/product_info.php?cPath=270_45_46&products_id=2552

Anonym
    Inaktiv

Du kunne også få rettet fælgen;)
    Fælgsmeden i Haraldsted (ved Ringsted) gør det så du ikke kan se skaden bagefter. (500kr og opad)

Steven Steiger 57601602

Vh Kim

Jesper Jensen
    Deltager
    quote Kim Lundberg Andersen” post=11006:

Du kunne også få rettet fælgen;)
    Fælgsmeden i Haraldsted (ved Ringsted) gør det så du ikke kan se skaden bagefter. (500kr og opad)

Steven Steiger 57601602

Vh Kim

Nemlig! Han kan stærkt anbefales.

Anonym
    Inaktiv

Hej, tak for input.

Overvejede også at få dem oprettet igen, men da der ingen garantier gives for at de kan og de ikke er helt nye (men pæne optisk) havde jeg i første omgang droppet ideen. Genovervejer.. 🙂

Jesper Jensen
    Deltager
    quote Martin Boller” post=11014:

Hej, tak for input.

Overvejede også at få dem oprettet igen, men da der ingen garantier gives for at de kan og de ikke er helt nye (men pæne optisk) havde jeg i første omgang droppet ideen. Genovervejer.. 🙂

Steven Steiger bør kunne. Du skulle tage og kontakte ham.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.