Home › Fora › Generelt forum › Historier, ture og andre oplevelser med Alfa Romeo › Nyt Alfa Romeo værksted under opførsel…
- Dette emne har 7 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 8 måneder siden af Lars Jacobsen.
-
ForfatterIndlæg
-
9. februar 2014 kl. 15:42 #6134Lars JacobsenDeltager
…på hjemmeadressen i forlængelse af vores dobbelt carport.
Så begynder mit nye værksted endelig at tage form! Ny dobbelt carport med plads til både ms. Giulietta og min gamle Alfetta.
Er dog under begrænsning af lokalplanen og får kun 13 m2 værksted. MEN – det er isoleret, med gulvarme og udvendigt beklædt med mahogni for at mateche vores hus. Håber det er endeligt klart i løbet af den næste månedstid, så jeg kan få det fyldt op med mit værktøj og komme i gang med Alfettaen som trænger til en ordentligt omgang TLC!
9. februar 2014 kl. 15:51 #19094Lars R. NissenKeymasterUha! Jeg er misundelig!! :blush:
9. februar 2014 kl. 16:20 #19095Johnny Steen HansenDeltagerDet er jeg også, men glæder mig til (igen) at høre om fornøjelserne med Alfetta´en.
9. februar 2014 kl. 18:55 #19100Lars JacobsenDeltager10. februar 2014 kl. 11:19 #19122Jacob BengtssonDeltagerTillykke med bygningen Lars… Det ser fint ud!
Skal Alfetta holde ved siden af arbejdsbordet, eller bag væggen på modsatte side?
Det er en god og inspirerende ide, at oprette en garagetråd… Jeg vil overveje at smide billeder ind af mit garageprojekt også!
Husk at smide nye billeder ind efterhånden som det skrider frem 🙂
Mvh. Jacob
11. februar 2014 kl. 6:36 #19141Lars JacobsenDeltagerDer er desværre ikke plads til biler i mit lille værksted. Rummet ligger i forlængelse af carporten og måler ca. 2.5 x 6 meter. Der bliver adgang til terrasse gennem en almindelig dør (den på et af billederne) samt gennem en dobbelt dør til selve carporten (endnu ikke lavet) lige foran Alfettaens faste plads.
Pt. er carporten således lukket af på to sider, med forventning om at lukke den sidste langside EFTER kommunen har været ude og godkende 😛
26. februar 2014 kl. 19:03 #19406Lars JacobsenDeltagerDet kniber lidt med at få tid til at komme i værkstedet, men jeg tog mig en fridag og fandt tid til både at komme videre med mit værksted og få Alfettaen kørerklar (men for h…… hvor den trænger til en ordentlig omgang!). Har fået sat varmtvandsbeholder op til gulvvarmen, fået lavet rammer til dørene til carporten, og minsandten om ikke posten ringede på døren og kom med en gevindskærer så jeg kan få forbundet varmtandsbeholder til varmeslangerne og få trukket trykluftrør.
[attachment]C:\fakepath\IMG_9766.JPG[/attachment]
26. februar 2014 kl. 19:03 #19407Lars JacobsenDeltagerDet kniber lidt med at få tid til at komme i værkstedet, men jeg tog mig en fridag og fandt tid til både at komme videre med mit værksted og få Alfettaen kørerklar (men for h…… hvor den trænger til en ordentlig omgang!). Har fået sat varmtvandsbeholder op til gulvvarmen, fået lavet rammer til dørene til carporten, og minsandten om ikke posten ringede på døren og kom med en gevindskærer så jeg kan få forbundet varmtandsbeholder til varmeslangerne og få trukket trykluftrør.
-
ForfatterIndlæg
- Forummet 'Historier, ture og andre oplevelser med Alfa Romeo' er lukket for nye emner og svar.