Home › Forums › Alfa Forum › Type 952 – Giulia › Opdatering af kort?
- This topic has 94 replies, 17 voices, and was last updated 4 years, 2 months ago by
Anonymous.
-
AuthorPosts
-
19. August 2019 at 11:25 #34683
Anonymous
InactiveDer står jeg har “Map 991.8471 Europe”
Hvis jeg vælger “update”, så siger den, at jeg skal sætte USB i.Hvad står der på jeres, når man skal se version?
19. August 2019 at 11:51 #34684Anonymous
InactiveMichael, jeg vender tilbage med svar i morgen aften, når jeg igen har mulighed for adgang til min Giulia.;)
19. August 2019 at 12:29 #3468519. August 2019 at 13:48 #34686Lars Gotved Jacobsen
ParticipantI juni fik jeg min Giulia serviceret, ved hvilken lejlighed alt software blev opdateret på et autoriseret værksted – dette skulle også gælde navigationen:
Her afviger de første tre ciffre også fra hvad der tidlgere er posted i denne tråd – måske fordi jeg har den store navigationspakke? Eller er kortet fuldstændig forældet?
19. August 2019 at 18:34 #34687Anonymous
InactiveHej Michael og Lars, mit gæt er, at jeres kort er forældet, da mit kort hedder 1026.9478 og jeg venter snart på næste opdatering 1031.
20. August 2019 at 5:56 #34688Anonymous
InactiveCarglass kunne ikke kalibrere mit kamera i forruden. Så det skal jeg have booket Alfa til. Så vil jeg lige høre, hvorfor de ikke opdaterede navien, da jeg havde bilen til service for en måneds tid siden.
21. August 2019 at 8:52 #34693Anonymous
InactiveDa jeg fik bestilte tid til kalibrering af mit kamera i forruden spurgte jeg værkstedsmanden hos autoriseret forhandler/værksted, om ikke man opdaterede navien, når nu bilen var til service.
Svaret var, at det skulle man selv gøre :dry:21. August 2019 at 9:19 #34694Anonymous
InactiveMichael, det er måske forståelig, da motoren skal køre i tomgang eller køre i over en time mens kortopdateringen indlæses. Jeg har altid selv gjort det.;)
31. August 2019 at 8:57 #34716Troels Nielsen
ParticipantJeg har omsider fået mig taget sammen til at opdatere kortet. Jeg har på mopar downloaded licens og kortopdatering, men jeg får en fejlmeddelelse om at filerne ikke kan læses og der skal installeres en app?
Jeg kan ikke i instruktionsbog eller på mopars hjemmeside finde noget om en app.
Er der nogen, som kan hjælpe?
31. August 2019 at 12:51 #34718Lars Gotved Jacobsen
ParticipantJeg har også prøvet og får at vide at filerne ikke kan indlæses og jeg skal kontakte forhandleren – det må jeg så gøre næste gang den skal til service.
31. August 2019 at 14:29 #34719Anonymous
InactiveJeg indlæser først licensen og dernæst kortet på usb’en og placerer den i min Alfa Giulia med motoren i gang og den bliver overført. Jeg bruger Mac, men det skulle ikke gøre en forskel, så jeg tror, at det er overførsel fra Mopar til computeren der fejler.
31. August 2019 at 16:02 #34720Kristian Westh
ParticipantNr nu vi taler navi: Er der et sted man kan indstille så man får forslag til omkørsel udenom ulykker og opdateret ETA? Jeg har tilbragt en time i en kø som den indbyggede navi ikke advarede om. Da je startede min Sygic naiv på iPhone fik jeg med det samme forslag til omkørsel og opdateret ETA (hjøal mig ikke meget da jer holdt ud for afkørslen i spor 2 ????????)
31. August 2019 at 16:02 #34721Kristian Westh
ParticipantNår nu vi taler navi: Er der et sted man kan indstille så man får forslag til omkørsel udenom ulykker og opdateret ETA? Jeg har tilbragt en time i en kø som den indbyggede navi ikke advarede om. Da jeg startede min Sygic naiv på iPhone fik jeg med det samme forslag til omkørsel og opdateret ETA (hjalp mig ikke meget da jer holdt ud for afkørslen i spor 2 ????????)
31. August 2019 at 16:46 #34722Lars Gotved Jacobsen
Participantquote Ole Jørgensen” post=30494:Jeg indlæser først licensen og dernæst kortet på usb’en og placerer den i min Alfa Giulia med motoren i gang og den bliver overført. Jeg bruger Mac, men det skulle ikke gøre en forskel, så jeg tror, at det er overførsel fra Mopar til computeren der fejler.Har prøvet flere gange, uden at det er lykkedes. Bruger også Mac og tror ikke der er problemer med overførslen fra MOPARs hjemmeside. Tror mere, at det grunder i tidligere opdateringer af navigationsanlægget.
1. September 2019 at 12:58 #34724Ole Steen Rasmussen
Participant@Lars: Ditto herfra, så der er vist kun aut, Alfa værksted tilbage
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.