Personal Mail

Home Fora Hjemmesideforum Debat og Spørgsmål Personal Mail

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Inaktiv

Jeg vil høre, om det er muligt, at få en PM-funktion lige CS eller skal der anvendes egne mailadresser til personlige beskeder medlemmer imellem?

Peter Roboz
    Deltager

Du kan jo gå ind på medlemmest profil og der trykke “send email”. Så hvis ellers det virker, kan jeg ikke se, hvad vi skal med en PM-funktion?

Lars R. Nissen
    Keymaster

Selvfølgelig er det muligt at implementere en PM/PB funktion …

… men det bliver det nok ikke – det er i hvert fald ikke planlagt 😉

En PM/PB funktions primære formål er jo at bibeholde en eller anden form for anonymitet, uden at afsløre sin “rigitge” mailadresse, hvilket jeg syntes virker lidt malplaceret i denne sammenhæng … :S

Så Ole: Hvis du vil have nogen i tale – send en mail! Så skal vi nok overveje om vi vil svare 😛

Anonym
    Inaktiv

Nej egentlig ikke, jeg er måske bare lidt doven og kunne på den måde undgå et led, nemlig søgen i medlemsliste/outlook.

Man vil f.eks. spare tid ved at benytte PM fra en oplyst debatørs personprofil direkte i forbindelse med en tråd og dermed undgå søgen i medlemslisten.

Lars R. Nissen
    Keymaster

Ole Jørgensen skrev:

quote :

Man vil f.eks. spare tid ved at benytte PM fra en oplyst debatørs personprofil direkte i forbindelse med en tråd og dermed undgå søgen i medlemslisten.

Tryk på billedet/navnet ved siden af indlægget og du “ryger” direkte ind på den oplyste debatørs profil, hvorfra du kan sende en mail, som Peter beskrev :cheer:

Anonym
    Inaktiv

Okay, den lille detalje overså jeg.

Mange tak Peter og Lars.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forummet 'Debat og Spørgsmål' er lukket for nye emner og svar.