Post slettet i Type 937 – 147 og GT forum

Home Fora Hjemmesideforum Debat og Spørgsmål Post slettet i Type 937 – 147 og GT forum

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Henrik Leegaard
    Deltager

Hvorfor er den seneste post blevet slettet i Type 937 – 147 og GT 147 forummet?

Den omhandlede noget med Mafiametoder hos Alfastumper.

Er det censur eller en generel fejl?

Anonym
    Inaktiv

Hej Henrik,

Den faldt desværre for censuren (helt efter reglerne), men hvis du vil have historien, kan du jo sende mig en mail via hjemmesiden, så skal jeg nok uddybe.

MVH Lars Rasmussen

Vernon Pedersen
    Deltager

Henrik
    – Du kan åbne fanebladet “Regler” øverst på denne hjemmeside
    Jeg er bestemt i mod cencur 😉 men regler må vi følge B)

mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Jeg synes ærligt talt ikke der var noget i det indlæg som forbryder sig mod dette forums regler. Det eneste der måske var på grænsen var udtrykket “mafiametoder”, ellers var det da en ganske sober beskrivelse af et hændelsesforløb, som alle alfister kunne være interesseret i at læse.

Morten Svendsen
    Deltager

Jeg må give Jan ret, jeg husker ikke umiddelbart “personlige overfald” eller “grim tale”…

Lars R. Nissen
    Keymaster

Nu er klubben jo styret ved repræsentativt demokrati (eller flertals-diktatur om man vil ;)) – altså bestyrelserne.

De har til dette forum udpeget et antal moderatorer (og mig :)) til at fortolke og håndhæve de gældende regler. Dvs. moderatorenes ord er lov – indtil bestyrelserne, og ingen andre, siger noget andet … 😉

Bo Jørgensen
    Deltager
    quote Lars R. Nissen” post=8496:

Nu er klubben jo styret ved repræsentativt demokrati (eller flertals-diktatur om man vil ;)) – altså bestyrelserne.

De har til dette forum udpeget et antal moderatorer (og mig :)) til at fortolke og håndhæve de gældende regler. Dvs. moderatorenes ord er lov – indtil bestyrelserne, og ingen andre, siger noget andet … 😉

Men det bør nu alligevel ikke (også på helt demokratisk vis) afholde nogen fra at fremkomme med deres meninger, hvis de skulle være uenige i, hvad I foretager Jer……

Ellers kunne det jo minde om noget, vi kender fra Tyskland for 70 år siden.

Venlig hilsen
    og GOD JUL
    Bo

Lars R. Nissen
    Keymaster
    quote Bo Jørgensen” post=8497:

Men det bør nu alligevel ikke (også på helt demokratisk vis) afholde nogen fra at fremkomme med deres meninger, hvis de skulle være uenige i, hvad I foretager Jer……

Meninger er altid velkomne. Det er forventningerne til omgørelse af beslutningerne, fordi nogle enkelte opponerer, jeg forsøgte at skrue lidt ned 🙂

quote Bo Jørgensen” post=8497:

Ellers kunne det jo minde om noget, vi kender fra Tyskland for 70 år siden.

Dér er du vist kørt noget af sporet :blink: Du har tilsyneladende ikke forsøgt at forstå, hvad jeg skrev … :dry:

Klaus Hahn
    Deltager

Nu bliver man da nysgerrig – hvad var det vi ikke måtte se og vide ?

Vernon Pedersen
    Deltager

En uenighed mellem en kunde og levrandør har altid to sider – og uanset hvordan vi ser på de enkelte sager, hvilket parti vi tager og hvor uretfærdige de kan syntes (fra begge sider) – kan og vil ARKD ikke tage part i nogen for for uenighed – dermed stilles som part i “konflikten”
    – Klager over virsomheder må og skal klares gennem div. forbruger råd og foreninger (fx.FDM) –

– Hvor underligt det kan lyde findes der også forbrugere der tager fejl 🙂
    – Enkelte uhældige sager der kan komme til at ødelægge enhver virksomhed – hvis en kunde uretfærdigt “sviner” virksomheden til i div. fora – uden der er rimelig grund til det!

Note: hvis der kommer en kendelse i en sag og fx. forbrugerråder fraråder en virksomhed – bringer vi det gerne videre som information!

mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonym
    Inaktiv

Ellers kunne det jo minde om noget, vi kender fra Tyskland for 70 år siden….????

Det må vel være fra Italien for 70 år siden? Men det syntes ikke at være tilfældet her? jeg er rigtig glad for et forum uden for meget overflødig snak. Og uden høvisk tale….Misforstå mig ikke, jeg er nok den første til at fyre en finke af panden ( nu da det er jul?), men det er godt at nogle holder hånden over os og giver os med kæppen når det går for vidt. Ellers bliver det jo en strikkeklub, gud forbyde det…….

Hej venner
    En hurtig kommentar.

Dansk vejhjælp eller Alfastumper. You say tomato, I say tomatho.
    Hvis kritik skal renses fra siden, ja så skal al kritik vel fjernes ?

Ang. Alfastumper, så ventede jeg ca 2 år og flere rykkere på en faktura efter varen var betalt kontant. Firmaet troede måske at alle arbejder mørkt og orange ?

I min verden er det ok med lidt forbrugeroplysning, præcis som det foregår på nogle af DK’s mest populære tv-programmer,

Godt nyt år ønskes
    mvh KWB

Bo Jørgensen
    Deltager
    quote Klaus Wedel Berthelsen” post=8511:

Dansk vejhjælp eller Alfastumper. You say tomato, I say tomatho.
    Hvis kritik skal renses fra siden, ja så skal al kritik vel fjernes ?

I min verden er det ok med lidt forbrugeroplysning, præcis som det foregår på nogle af DK’s mest populære tv-programmer,

Ganske enig, – der bør vel være grænser for tandløsheden – af bare politisk korrekthed.

Jeg husker ikke det oprindelige indlæg som værende hverken “under bæltestedet” eller på andre måder stødende… Ikke mere end indlægget om Dansk Autohjælp – i hvert fald…

Fortsat god jul og godt nytår
    Bo

Vernon Pedersen
    Deltager
    quote Klaus Wedel Berthelsen” post=8511:

…..I min verden er det ok med lidt forbrugeroplysning, præcis som det foregår på nogle af DK’s mest populære tv-programmer,

Godt nyt år ønskes
    mvh KWB

U underbygget “forbruger oplysning” baseret på enkelte oplevelser – er intet værd! – skal vi “svine” en virsomhed til hvis en kunde fx. ikke kender aftalen med dansk autohjælp og derfor føler sig uretfærdigt behandlet? – i har ret i indlæget omkr. dansk autohjælp burde også være slettet.
    NEJ – det kan aldrig blive ARKD opgave at vidrebringe klager over virksomheder der ikke er dokomenteret. – hvis en virsomhed har flere tusind tilfredse kunder, og en enkelt der brokker sig så høre vi kun den utilfredse – det kan være en fuldt berettiget klage men det kan også være det modsatte.

Godt nytår

mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonym
    Inaktiv

citat” hvis en virsomhed har flere tusind tilfredse kunder, og en enkelt der brokker sig så høre vi kun den utilfredse – det kan være en fuldt berettiget klage men det kan også være det modsatte.

og det er vi medlemmer så,så dumme vi ikke selv kan gennemskue, at vi er nødt til at have kloge hoveder i bestyrelsen til at censurere for os. 🙂

uanset om man kalder det regler, så er det censur.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.