SW bekræftet til slut 2017

Home Forums Alfa Forum Type 952 – Giulia SW bekræftet til slut 2017

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Så skete det alligevel!

http://www.autonews.com/article/20161026/COPY01/310269885/alfa-will-add-a-giulia-wagon-to-boost-european-sales

… så skal man til at parlamentere med familien om SW eller Berlina… det var sgu nemmere da valget var truffet i Italien 😀

Lars R. Nissen
    Keymaster

“Bekræftet” er stadig et lidt stærkt udtryk 😉

quote :

Neither Alfa nor its parent Fiat Chrysler Automobiles have commented on whether the Giulia will get a wagon version but the sources said it will be launched late next year.
    Anonymous
    Inactive

Stort set alle pile peger op for Giulia for nuværende, at lave en Sportwagon/Giardinetta giver sig selv.

PS. Det bliver spændende at se se Stelvio imod Jaguar F-Pace! B)

Lars R. Nissen
    Keymaster

Uanset den officielle bekræftelse eller ej, kan de potentielle købere jo altid drømme 🙂

Anonymous
    Inactive

Hmm, jeg tænker lidt mere hældning på taget bagud, men det går selvfølgelig ud over grænsehandlen… 😉

Anonymous
    Inactive
    quote Thomas Lund Nielsen” post=24293:

Hmm, jeg tænker lidt mere hældning på taget bagud

Enig, bagenden virker lidt tung i designet.

Anonymous
    Inactive
    quote Thomas Lund Nielsen” post=24293:

Hmm, jeg tænker lidt mere hældning på taget bagud, men det går selvfølgelig ud over grænsehandlen… 😉

Jeg er enig i det med hældning på taget, at der så kan være lidt mindre ved grænsehandlen gør heller ikke noget, da man så bare skal afsted 2 gange :laugh: :laugh:

Uha-uha ! den vederstyggelighed af en foto shopping, som Lars Nissen bringer, ligner mest et mix mellem Mitsubashi,
    Åpel,:sick: og ”Mortens Metalgenbrug i Merløse” .;)

Højst sandsynligt næppe noget, der er skabt af hverken Alfa Centro Stile eller Giugiaro

Rygterne lyder, at en SW er fremskyndet, fordi “stationcars” angiveligt udgør 42 % af salget for bilerne i klassen,

(fx http://www.autoworldnews.com/articles/22175/20161029/2017-alfa-romeo-giulia-sportwagon-already-at-work-but-exclusive-to-europe-only.htm )

Men hvis det nedenstående er et reelt spion-foto, vil taglinjerne tilsyneladende ligge lidt tættere på Alfa 156 SW:

https://www.carthrottle.com/post/w6deqdb/

Per H. Nørgaard
    Participant

Jeg ville forvente et større udhæng over bagakslen for at skabe harmoni i designet, mere æhm, B..iiip 5 serie end PT cruiser.. :sick:

Qi Zhang
    Participant

Håber på lidt a la Shooting Brake i design 🙂

En shooting brake ville være fantastisk smuk, men så er vi helt sikkert også tilbage til tidligere tiders SW-synder, med færre liter bagageplads end Berlinaen 😀

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.