- Dette emne har 7 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 4 måneder siden af .
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Nu har jeg endelig fået plader på min trackday Alfa og leder i arrangements-kalenderen efter de 2-3 gange klubben normalt arrangerer trackday, men kan ikke finde dem i 2014 kalenderen. Skal vi f.eks. ikke på Knutstorp sammen med svenskerne ?
Mvh. Klaus.
Svenskerne arrangerer bankørning første weekend i oktober!
Klaus jeg har også ledt forgæves i kalenderen tidligere, men jeg har fået bekræftet fra http://www.track-club.dk, at vi også har et samarbejde med dem i år, hvorfor vi kan deltage til deres favorable medlemspriser.
Jeg har derfor foreløbig tilmeldt mig Sjællandsringen (dejlig tæt på) den 23/8, men hvis din bil allerede er klar, så kører de også på Sjællandsringen allerede på lørdag den 28/6.
Tak Troels og Jacob,
Deltager gerne i begge dele.
Slog op på TDC hjemmeside og blev positivt overrasket, 650 kr. for 4 stints, det er da billigt 😉 kan desværre ikke nu på lørdag, øv.
Hej
Har tidligere overvejet at deltage på “noget” banekørsel.
Jeg tog, for at komme til at lære min – dengang nyindkøbte – 159´er at kende, med på et FDM køreteknisk kursus.
Er disse trackdays forsikringsmæssigt dækket på samme måde?
Deltager gerne i begge dele.
Slog op på TDC hjemmeside og blev positivt overrasket, 650 kr. for 4 stints, det er da billigt 😉 kan desværre ikke nu på lørdag, øv.
Det er nemlig billigt… Vi ses den 23/8 B)
Hej Ole,
Du skal tjekke med din forsikring for at være 100% sikker.
Men trackdays (de fleste) afholdes som “køretekniske kurser med instruktør”, hvorfor de fleste forsikringer også dækker.
På f.eks. Sturup er der også kun 1 eller 2 steder (langsiderne), hvor det er tilladt at overhæle, netop fordi det ikke er et løb.
Vi ses forhåbentlig 😉
B)