Home › Forums › Alfa Forum › Type 936 – 166 › undervogn
- This topic has 6 replies, 4 voices, and was last updated 13 years, 5 months ago by
Anonymous.
-
AuthorPosts
-
8. October 2011 at 14:56 #5245
Anonymous
Inactivehej. skal ud og se på en 166 i morgen, og ville i den anledning egentlig gerne vide lidt om hvor mange kilometer under vognen ca kan holde, og hvad en sådan affære kan koste..?
det er en 2,4 i ribe manel gear – den har gået ca 300K
9. October 2011 at 13:40 #13156Anonymous
Inactivestøddæmpere holder max 150-200k og diverse bøsninger 50-80k, så det har nok allerede være skiftet. komplet undervogn med fjedre, dæmpere, bøsninger og 4-hjulsudmåling kan gøres for 8-10k..
9. October 2011 at 16:34 #13157Anonymous
Inactivehttp://www.bilbasen.dk/brugt/bil/alfa-romeo/166/24-jtd-20v/768532
hvad må sådan en bil koste… kan se H&H har en aut. stående med under det halve kilometer, og desuden med navigation, el-soltag og el-forsæder til 200K. umiddelbart ser den i Ribe pænere ud i lakken (er nok bare poleret op), men indtrækket er pænere i den H&H har.
Jeg syntes måske 145K er lige i overkanten.
Er der for resten nogen der kender bilen – den sælges i kommission.
ps. kontrollamper lyser for motor og airbag lyser, men cb lover at det bliver fixet.
9. October 2011 at 18:04 #13159Michael Riis
ParticipantDet er godt nok mange km den har kørt, hvad har du planer om og køre, når du kigger på en oliekoger.
Jeg ved ikke hvor længe en 2.4 holder, med der er vel næppe 150000km tilbage i den. før der skal skiftet godt ud i motorrummet.10. October 2011 at 4:56 #13160Anonymous
Inactiveja… har tænkt lidt over det – hvor langt kan man regne med sådan en motor kan trille, før der skal drastiske skridt til??
10. October 2011 at 17:14 #13165Allan Bøgh Christensen
Participantquote Morten Skals” post=5869:ja… har tænkt lidt over det – hvor langt kan man regne med sådan en motor kan trille, før der skal drastiske skridt til??Jeg kender ikke noget særligt til den motor, men det må jo ha’ været en langtursvogn og det er vel det allerbedste for en stor diesel maskine. Så der kan vel være mange km tilbage i den. Du kan jo spørge, om der er fuld dokumentation på bilen mht. regninger.
Jeg synes dog, at prisen er i den høje ende med det km-tal.
10. October 2011 at 17:41 #13167Anonymous
Inactivequote Allan Bøgh Christensen” post=5876:quote Morten Skals” post=5869:ja… har tænkt lidt over det – hvor langt kan man regne med sådan en motor kan trille, før der skal drastiske skridt til??Jeg kender ikke noget særligt til den motor, men det må jo ha’ været en langtursvogn og det er vel det allerbedste for en stor diesel maskine. Så der kan vel være mange km tilbage i den. Du kan jo spørge, om der er fuld dokumentation på bilen mht. regninger.
Jeg synes dog, at prisen er i den høje ende med det km-tal.
præcist mine tanker om den… jeg tror jeg må komme med et frisk, men dog ikke for frækt et tilbud!??!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.