Veloce eller Super Edizione?

Home Forums Alfa Forum Type 952 – Giulia Veloce eller Super Edizione?

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Det største marked, USA: https://www.alfaromeousa.com/build#/models/zipcode/55555/vehicle/CUY201803/ccode/CUY201803GAGL41A/llp/2DM/options/EC2,DFW,TJD,WAC,D7,RAN,ANA,XH,PRR,22M,APA

Her er der frit valg mellem RWD og AWD på alle modeller, pånær Q der ‘kun’ fås som RWD

Anonymous
    Inactive
    quote Jeppe Vamberg” post=27767:

Hej Carsten

Jeg har selv valgt en Veloce Edizione og det som gjorde udslaget er den fede Veloce kabine – den kan ikke tilkøbes en Super udgave.
    Jeg vil varmt anbefale Veloce´en, alene på grund af den fede kabine, 80hk ekstra er også sjovt, men i mit tilfælde vil det ikke være udslagsgivende.
    Prøv at apterer en Super som en Veloce og du vil opdage, at du giver en forholdsvis lille ekstra pris for 80hk, firehjulstræk og sportskabine.
    Veloce Edizione har en anden aptering end Super Edizione, spørg forhandleren om forskellen – Held og lykke med det videre forløb B)

——————

Har ud fået Giulia Veloce i en Edizione version?
    Jeg har nemlig fået af vide at Veloce ikke kan købes i den version…total nedtur, men nu overvejer jeg at vente til Ti versionen.

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Kim Jarly” post=28064:

Hej Carsten

Jeg har selv valgt en Veloce Edizione og det som gjorde udslaget er den fede Veloce kabine – den kan ikke tilkøbes en Super udgave.
    Jeg vil varmt anbefale Veloce´en, alene på grund af den fede kabine, 80hk ekstra er også sjovt, men i mit tilfælde vil det ikke være udslagsgivende.
    Prøv at apterer en Super som en Veloce og du vil opdage, at du giver en forholdsvis lille ekstra pris for 80hk, firehjulstræk og sportskabine.
    Veloce Edizione har en anden aptering end Super Edizione, spørg forhandleren om forskellen – Held og lykke med det videre forløb B)

——————

Jeg har nemlig fået af vide at Veloce ikke kan købes i den version…total nedtur, men nu overvejer jeg at vente til Ti versionen.

Hej Kim

Jeg var heldig – Det var kun i en kort periode, at de solgte Veloce Edizione, samt jeg fik en Busines pakke oveni – Indrømmet, det var mere held end forstand :silly: :woohoo: :silly:

Anonymous
    Inactive
    quote Jeppe Vamberg” post=28067:

quote Kim Jarly” post=28064:

Hej Carsten

——————

Hej Kim

Jeg var heldig – Det var kun i en kort periode, at de solgte Veloce Edizione, samt jeg fik en Busines pakke oveni – Indrømmet, det var mere held end forstand :silly: :woohoo: :silly:

—————–

Ikke dårligt – dejligt at være heldig nogen gange (-:

Hvor lang tid er det siden? sommeren 2017?

Jeppe Vamberg
    Participant

Jeg bestilte den i december 2017 og fik den i februar 2018 🙂

Anonymous
    Inactive
    quote Jeppe Vamberg” post=28073:

————————————/-

Fedt (-:

Kan det passe de officielt ikke har kørt kampagen officielt for jeg syntes ikke jeg så den? (Ville ønske jeg havde set den (-:). Har støvsuget nettet for denne model over det sidste halve år (-:

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Kim Jarly” post=28075:

————————————/-

Fedt (-:

Kan det passe de officielt ikke har kørt kampagen officielt for jeg syntes ikke jeg så den? (Ville ønske jeg havde set den (-:). Har støvsuget nettet for denne model over det sidste halve år (-:

Min timing var heldig, jeg bestilte ligesom Edizione modellerne begyndte og før de reklamerede officielt med det. Da jeg hentede bilen i februar, fik jeg at vide, at allerede der, overvejede italienerne at stoppe for bestillingerne til Edizione modellen til Veloce.
    Veloce Edizione har været officielt på Alfa Romeo´s hjemmeside, samt Bilmagasinet har haft en lille artikel om det.
    http://bilmagasinet.dk/bil-nyheder/alfa-romeo-pakker-sine-modeller-med-masser-udstyr-uden-merpris

Anonymous
    Inactive
    quote Jeppe Vamberg” post=28076:

quote Kim Jarly” post=28075:

————————————/-

Fedt (-:

Min timing var heldig, jeg bestilte ligesom Edizione modellerne begyndte og før de reklamerede officielt med det. Da jeg hentede bilen i februar, fik jeg at vide, at allerede der, overvejede italienerne at stoppe for bestillingerne til Edizione modellen til Veloce.
    Veloce Edizione har været officielt på Alfa Romeo´s hjemmeside, samt Bilmagasinet har haft en lille artikel om det.
    http://bilmagasinet.dk/bil-nyheder/alfa-romeo-pakker-sine-modeller-med-masser-udstyr-uden-merpris

———————————

Lige nøjagtig.

Med med mit kørselsbehov er leasing bedst så jeg har stået stand-by i halvt år og lige i det leasing kommer igen stopper de med ekstraudstyr til kun veloce. Mega spøjs da de andre modeller stadig får det og total nedtur. Som om man hellere vil sælge de andre versioner og ikke vil sælge veloce mo

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.