Veteranbildag i Jesperhus

Home Fora Sektion Jylland Arrangementer Veteranbildag i Jesperhus

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Så er programmet fastlagt for årets tur til Veteranbildag i Jesperhus den 4/5. Indtil arrangementskalenderen er opdateret, så kan invitationerne ses i de vedhæftede dokumenter.

Attachments:

Der er noget galt med vedhæftning af dokumenter, så her er invitationen fra Jesperhus

Attachments:

Det er kun for biler over 35 år denne gang?

Ja, desværre. De har skærpet adgangskravene, ved ikke helt hvorfor, for der var da ikke overrendt af yngre biler sidste år.
    Jeg forhørte mig, om det var ok at blot modellen var 35 år, men de fastholder at det er bilen.
    Om der reelt vil være et problem med “grænse tilfældende” kan jeg jo ikke sige, men jeg vil ikke garantere at de kommer ind.

Jan Christensen
    Deltager

Ja , så kan jeg da godt blive holdende i værkstedet. Men det kommer vist helt af sig selv alligevel :laugh:
    Men tager nok den 2 hjulede derop hvis vejret tillader.

Ja så kniber det med at finde noget i garagen som må komme ind.

Ja, desværre er der jo så nogen som ikke kan deltage.
    Jeg havde jo håbet at dette træf kunne blive et hvor både Alfa-klassikere og veteraner kunne deltage, men sådan skal det åbenbart ikke være.

Hvad er nu det for noget pjat 🙁 regnede ellers med jeg skulle med igen i år med min GTV6 det var super hyggeligt sidste år

Husk tilmelding. Absolut sidste frist er den 24/4.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.