Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: Dæk - 19 tommer??

Sv: Dæk - 19 tommer?? 16.09.2016 14:59 #23644

Mikkel Lund skrev:
Vernon Pedersen skrev:
- er de nærmest firkantet til at starte med - til de bliver varmet lidt op, når temp er under 5-6grader

Hmmm, jeg har samme oplevelse - men her har temperaturen ikke været under 30 grader siden april ..

Så er de vel smeltet
mvh
oo=V=oo
Vernon P.

Giulia Q4 Veloce (2017)
Sud 1,5 Berlina (1982)

Sv: Dæk - 19 tommer?? 23.09.2016 09:51 #23808

Michael Hertz Jacobsen skrev:
Nikolai Kaad skrev:

Hvor fik du det udført?
Og hvor meget kostede det?

Jeg fik det ordnet hos Carsound, Roskilde (som nu hedder Vandel Audio)
Prisen kan jeg ikke rigtig oplyse, da de ordnede det i samme omgang, som de installerede navi og højttalere for mig.

Men har set diverse tråde, hvor folk selv ordner det. Og hvis man er lidt fix på fingrene, så tror jeg ikke, at det er så svært.
Synes tit de har dæmpning på tilbud inde på Carsound.dk

OK - jeg har søgt lidt på det og tror jeg vil høre hvad det skal koste at få det udført - jeg er ikke sikker på at jeg har mod på at kaste mig over at skille mine døre ad

Men tak for tippet

Mvh

Nikolai

Sv: Dæk - 19 tommer?? 23.09.2016 09:53 #23809

Vernon Pedersen skrev:
Nikolai Kaad skrev:
- er det Pirelli Zero Nero du bruger?

Mvh

Nikolai

Yes

IMG_0411 50_edited-1_2016-09-15-2.jpg

Det ser dælme godt ud

Jeg er i tænkeboks mht. dæk - i første omgang vil jeg se om det hjælper et bytte rundt og ellers må jeg se om jeg griber til lommerne og skifter dækkene - eller lever med lidt sang på motorvejen? Desværre er lydbilledet værst lige omkring 120 km/t og så imellem 130-140 km/t:(

Sv: Dæk - 19 tommer?? 23.09.2016 09:59 #23810

Nikolai Kaad skrev:
Michael Hertz Jacobsen skrev:
Nikolai Kaad skrev:

Hvor fik du det udført?
Og hvor meget kostede det?

Jeg fik det ordnet hos Carsound, Roskilde (som nu hedder Vandel Audio)
Prisen kan jeg ikke rigtig oplyse, da de ordnede det i samme omgang, som de installerede navi og højttalere for mig.

Men har set diverse tråde, hvor folk selv ordner det. Og hvis man er lidt fix på fingrene, så tror jeg ikke, at det er så svært.
Synes tit de har dæmpning på tilbud inde på Carsound.dk

OK - jeg har søgt lidt på det og tror jeg vil høre hvad det skal koste at få det udført - jeg er ikke sikker på at jeg har mod på at kaste mig over at skille mine døre ad

Men tak for tippet

Mvh

Nikolai

Jeg har ikke skilt mine døre af efter min sølle mening er der ikke mere larm i 159, end så mange biler, selvom om den er monteret med 19" hele året, personligt syntes jeg at man kan bruge sine penge på noget mere fornuftigt hver sin lyst
Med venlig hilsen Søren

Giulia 952 2019
Spider 916 1996

Sv: Dæk - 19 tommer?? 23.09.2016 13:27 #23815

Måske ikke mere larm, end i så mange andre biler
Til gengæld blev den "næsten" lydløs af at gøre det.
Jeg fik det gjort samtidig med, at jeg fik opgraderet højttalerne og sat navi i. Så meromkostningen var ikke meget mere end den tid de brugte og materialet var på tilbud.

På den næste bil bliver det et gør-det-selv-projekt. Så koster det ikke mange penge + lyden fra standardhøjtalerne skulle også blive bedre.
Nuværende: Højbenet kinesisk svensker
Tidligere: Fiat 127, Alfa Romeo 75 2,0 TS, Alfa Romeo 159 SW Ti 2,0JTDm, Alfa Romeo GTV6 3,0, Alfa Romeo Giulia Edizione, Alfa Romeo 156 2,5 V6 samt 2 riskogere og en tjekke.
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark