Som for alle andre bilkøb gælder st du skal finde det bedst mulige eksemplar - hvis den du køber ikke har været passet vil der uundgåeligt dukke ubehagelige overraskelser op.
Det kan aldrig svar enig at købe noget til renovering, din timepris bliver under 5kr og der er mange fine eksemplarer derude. Du skal bare ikke købe den første og den bedste, selvom du utvivlsomt vil være betaget.
Nøglen til et lykkeligt ejerskab er et godt værksted - både ift kendskab til modellen, men også i forhold til kvalitet. Et værksted der måske har en billigere timepris - men ikke den fornødne ekspertise - ender med at blive et dyrt bekendtskab i det lange løb.
Der er meget sludder om svage koblinger og gearkasser - lad mig bare sige at med 250 fyrige hingste under hjelmen, så skal man behandle materiellet med respekt - fejlen sidder oftest bag rattet

Eneste nødvendige opgraderinger er Q2 og undervogn. En GTA understyrer ikke som en 2,5 - faktisk har de to modeller ikke meget til fælles - ved ikke hvordan det er med GT, men en GTA er det jo trods alt ikke
Men standardundervognen er for blød og Q2 giver ekstra grip på våd vej (og bane) - bør være obligatorisk hvis du alligevel skal skifte kobling.
Min GTA kører kun under 8 km/l på bane - men 9,5 på 4.500km roadtrip i Europa, hvor 80% var 160 km/t på motorvej. Min TS lå omkring 10 km/l - uden sammenligning iøvrigt ..