Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: GT - JTS ODB reader og reservedele

Sv: GT - JTS ODB reader og reservedele 24.03.2018 16:30 #28011

ok, giver mening.

Hvis jeg skal være helt krakilsk så er der et par klikken, idet motoren hopper igang, men slet ikke 5 sek. Og det kan ligesåvel være opbygning af olietryk som sker det første sek motoren start op i.

Noget andet er at det ser ud som om bilen aflader når den står. Har endnu ikke haft et multimeter imellem på strømpol og stel for at måle hvilestrømmen.

Radioen har det med at leve lidt sit eget liv, selv om den er slukket når jeg slukker bilen og forlader den, så tænder den ved tænding igen. Der er måske en parameter jeg har overset, men virker ikke logisk. Så måske det er radioen som er synderen i strøm tyveri. Har ligeledes lagt mærke til, at når jeg forlader bilen, ved en fejl får trykket på åben og derefter lukket, så vil den 2 ud af 3 gange ikke låse dørene. Dvs. den kommer med nu der låst blinket, men den låser ikke dørene.

3 scenarie er at hvis jeg har glemt at låse bilen, så blinker alarm dioden ikke. Mener ikke at bilen har alarm, men måske at alle kredsløb i bilen så ikke automatisk laver timeout.

Tror jeg at jeg en værkstedsmanual, med el kredsløb og beskrivelse er det jeg skal have fingre i for at kunne finde en sammenhænge i det hele. Der er skiftet dørstyre modul for få år siden, pga. den sænker og hæver automatisk ruden, ved dør åbn og lukke.
Sidste redigering: 24.03.2018 16:31 af John Michael Bech.
Tid til at oprette siden: 0.05 sekunder

Banner

© 2008-2026 Alfa Romeo Klub Danmark