Den er med sikkerhed(!) importeret brugt da jeg selv har hentet den i Tyskland for ca 2.5 års tid siden... Der havde den kørt 135.000 km, nu 220.000 km. Og ikke de store problemer. En af de ting jeg har gjort er som nævnt at skifte termostaten. Og nu synes jeg det er tid igen da den ikke bliver ordentlig varm. Som udendørstemperaturen er nu er det ikke noget problem, synes bare den kører for kold... Fik bare ikke lagt mærke til temp. da det var rigtig koldt. Men jo de nye diesler med commonrail bliver kun langsomt varme. Kan være jeg skal se tiden lidt an, haster jo ikke nu hvor det snart bliver forår
Steffen, de sikringer sidder der faktisk ved siden af filtret. Hvad og hvor sidder den tilskudsvarmer? I varmeapperattet? Som en slags dypkoger? Eller?
Sidste redigering: 07.02.2016 12:57 af Jesper Mørkhøj.
Ja den må sidde i varmeapparatet som Enter en "brødrister" eller et gløderør. Det kan være at der er en der helt nøjagtigt ved det
Dette er normal temp i min
Nå så fik jeg skiftet termostaten. Den bliver ikke varmere men varmer hurtigere op... Det er da noget
Så mangler jeg bare at fikse vinduesviskerne, sædevarmen, gearkasseophæng, et par lakskader, højre sidespejl... og sikkert et par andre småting jeg har glemt
Sidste redigering: 08.03.2016 20:04 af Jesper Mørkhøj.