Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: P0261 - ledningsnet og eLearn

Sv: P0261 - ledningsnet og eLearn 14.04.2021 06:51 #32415

Har du prøvet med et ordentligt skud motorrens?
Man kan også få lavet en gennemskylning der skulle være magisk ..
JTS’ere kvæles langsomt hvis de udsættes for småture
FIAT 500S
Alfa Romeo 156 GTA
Ducati Monster S4 916

Sv: P0261 - ledningsnet og eLearn 14.04.2021 15:55 #32416

Har du prøvet at nulstille den. Jeg fik en ny generator monteret i Vestjylland, og den gik meget uroligt da jeg hentede den. Det hjalp med en nulstilling.

V.H. Jørn Sejr Dybro

Sv: P0261 - ledningsnet og eLearn 15.04.2021 16:52 #32417

Jeg er enig med Mikkel Lund. JTS soder særligt meget til i indsprøjtningsdyserne ved de mange stop og starter for lyskryds og den langsomme kørsel i byerne. Så vidt jeg ved, er særligt slemt for første-generationen af JTS.
Er også enig i, at en reset af og til, jo bestemt heller ikke skader.

En flaske af det danske produkt, ”Bell Add Servicerens 1B+” i tanken kan klart anbefales. Tag derefter en tur, hvor omdrejningstallene er høje - fx kan man køre i 2. gear mellem lyskurverne eller på landevej. Nedgearing ved stop, så vidt muligt, frem for bremsen, er ligeledes en god idé.

Min personlige oplevelse er at det virker, men ved naturligvis ikke, om det hjælper dig her. Det kan jo ikke udelukkes, at en af dine dyser ”er stået af”.
Autolusso i England tilbyder at rense injektionsdyser - vist nok for 80 £ pr. styk…, men det burde være muligt at finde en hos en ophugger, hvis det er nødvendigt.

Så vidt jeg har hørt, skulle Ørbæk Autogenbrug på Fyn, som normalt har temmelig mange Alfa-dele, for tiden være ved at rydde op i de ældre reservedele, og skulle i høj grad være til at forhandle med om prisen.
Tid til at oprette siden: 0.13 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark