Stelforbindelsen lyder som om det kunne have været en god forklaring - men ja, ifølge eLearn går der to forbindelser fra ECU til hver dyse. Og dem til cylinder 1 har jeg nu forbundet udenom multistikkene, uden at det gjorde en forskel.
Jeg vil prøve at måle kompressionen. Det gjorde jeg da jeg skiftede tændrør, men det er også snart lang tid siden.
Er der nogen der ved, hvilken software man kan bruge til at udlæse data for brændstofforbrug pr. cylinder? Jeg vil prøve at lede lidt rundt i AlfaOBD.
Ps: Jeg havde den med til trackday forleden - den første for mig, og sikkert også for bilen

Den var begyndt at køre OK, når først motoren var blevet varmet lidt op, og et par lange motorvejsture i sidste uge lod til at hjælpe.
Den gik pludselig næsten helt i stå på én af de første omgange, så jeg måtte humpe i pit, men jeg valgte at give den en chance mere. Der kom et par korte "host" igen, men derefter gik den faktisk helt hæderligt.
At jeg alligevel blev overhalet af alt og alle var nok ikke bilens skyld