Tak for svar - der er allerede brugt en del timer, visker som virkede sporadisk, men det er jo bare lige at pille tingene fra hinanden, få renset kontaktfladerne og sætte det sammen igen. Her er det jo en god ide at få taget lidt hurtige fotos, så man ved hvordan de enkelte arme sidder i forhold til hinanden. Så blev der skiftet klodser bagpå, hvilket var tiltrængt da de skurrede - metal mod metal. Derudover en ordentlig karosserioverhaling osv. Hækspoileren har nok glasfibereksem, så den skal af på et tidspunkt. Nye tågelygter (hul på den ene), bærearme og "kødben" og en masse andre ting skal der hygges med. Termostat skal skiftes og nårh ja, så begyndte abs'en at lyse på vej hjem....
Nuvel - som jeg oplever den - indrømmet der har været en citroen saxo vtr ind imellem 155'eren og 146'eren så er der ikke megen forskel mellem 155 og 146. En ting er at kørestillingen er bedre (for mig), men jeg har en oplevelse af at 146'eren er mere "præcis" altså en mere direkte styring, men det er jo svært at afgør,e uden en direkte sammenligning. At jeg sidder med et stort smil på på vej på arbejde og hjem igen, er jo en helt anden ting.
Med hensyn til "lyde" så er det jo ikke en specifik ting, men går 2.0' eren rigtigt? Opfører bagvognen og alt det der sig rigtigt...? (det føles det som) Og i øvrigt "lyde"..... En kraftig forstærker liggende i bagagerummet samt en 12" bas i egen kasse og to store højttalere monteret hattehylden byttes med en hel (uden huller) hattehylde... Skal nok få lagt en annonce ind på køb og salg