Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Håndbøger type 916 PDF

Sv: Håndbøger type 916 PDF 13.03.2018 16:38 #27840

Bjarke, de nævnte links var ment som en hjælp, nu du efterspurgte et sted at hoste de manualer – som jeg læste din besked i det mindste.

Godt du har overvejet copyright-situationen og Alfa Romeos holdning til at håndhæve dem. På Alfa-området er jeg ny, men gennem 21 år som Honda-mcejer har jeg set flere eksempler på, at Honda har slået hårdt ned på sites, der lagde fx parts fiches ud til download.

Mht til at hjælpe med spørgsmål af teknisk karakter – og i det hele taget – skal jeg også nok fremover holde mig til det, jeg har forstand på og erfaring med...
159 2.2 JTS
GTV V6 TB eller ditto Spider eftersøges pt. i Italien – imens kører jeg 159 for at få lidt Alfa-fornemmelse under speederfoden

Honda VF1100S/V65 Sabre '84 og ditto '85
Honda VF750S F/I '85
Honda GB500 CA '89

Sv: Håndbøger type 916 PDF 13.03.2018 18:07 #27841

Nu må du ikke misforstå mig. Alle har ret til at udtrykke deres mening. Ligeledes at jeg må fremføre modargument. Det håber jeg du kan acceptere.
Om man er ny eller gammel, nye øjne skader aldrig.
Således også du.
I det spørgsmål er det moderatorerne og Webmaster der sætter grænsen.

Der har tidligere været tråd deltagere der insinuerer at jeg krænker copyright lovgivningen.
Der er yderligere en beskyttelse i Copyright lovgivninger.
At man må kopiere til brug som grundlag for drøftelser i lukkede kredse og fore- IE. som lukkede foreninger. I Alfa Klubben kræves der password, for at få adgang.
Yderligere er der meget vide rammer for den type distribuering. SÅFREMDT at der sker uden økonomisk vinding.
Jeg kræver ingen betaling.

Jeg har fået et par forslag til distribution.
Interesserede fremsender en USB nøgle eller et SD kort, sammen med en frankeret svarkuvert. Som jeg så returnerer.
Eller brug af "Team-viewer". Det er mig ikke kendt. Men det bliver afprøvet.
Jeg har over 900 officielle Alfa Romeo publikationer. Som jeg oprindelig havde tænkt til brug på en hjemmeside.
Men jeg evner ikke at administrere. Når jeg ligger en PDF fil ind åbnes den. Så med alle filer bliver det totalt overskueligt.
Der er filer til 1900-Giulietta- 2000 serie- Type 105 i alle afskygninger- Alfetta Berlina og GTV. Alfa Sud -Alfa 33- type 916.
Yderligere er der ZIP filer på 145- 155- 164-166.
Specielt type 105 er godt dækket ind.
En del af filerne er for USA , med en del duplo for EU.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.10 sekunder

Banner

© 2008-2018 Alfa Romeo Klub Danmark