Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin


Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Når tingene tager overhånd på Alfa 75

Når tingene tager overhånd på Alfa 75 15.04.2015 23:43 #18032

Nu er det sådan at jeg kom til at skille alt i de forreste hjulophæng for at skifte de øverste svingarme som er sandblæst og malet.
Når man har sat sådan 2 fine svingarme på bliver man jo også lige nødt til at blæse spindler også lige Caster/sporstænger også lige bremse caliber og sådan fortsætter det:) og i rodekasserne finder man jo tilfældigvis en masse nye originale bolte og møtrikker , det kommer egentligt til at se ok ud .
Men den højre nederste bære arm den sad meget fast den er blevet løsnet med en hammer der med garanti ikke kan slå dykker søm i uden at den ødelægger al omkring sig.
Den har fået så mange mærker så de ikke kan sandblæses væk. Den aksel der sidder der i med bøsningerne sidder også fast.
Så hvis der er en herinde der har sådan en nederste højre bærearm uden slagmærker og den kan dreje og eventuelt skal til Strøjer samlingen den 25 April og evt har plads i bilen kunne jeg godt bruge den skal nok betale for den:lol:
øøøøøøø så var der vist ikke mere:whistle: Det drejer sig om bærearm på en Alfa 75 fra 88.
Mvh Flemming.
Sidste redigering: 15.04.2015 23:56 af Flemming Kongensgaard Vrdlovec.

Sv: Når tingene tager overhånd på Alfa 75 16.04.2015 09:58 #18040

Ja, det kan hurtigt gribe om sig. Kender det fra egne 75ere. Jeg har komplette bærearme fra min 88' ts. Jeg skal bare lige finde dem. Jeg ved også hvor der ligger nogle andre på Fyn, så mon ikke vi har en med den 25.

Sv: Når tingene tager overhånd på Alfa 75 16.04.2015 21:58 #18053

Det lyder da godt Flemming
Mvh Flemming
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.07 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark