Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Renovering af topstykke

Sv: Renovering af topstykke 08.06.2014 12:28 #14314

hej til jer alle.
I må have mig undskyldt.
At gå på shopping for at få renoveret et topstykke, uden referencer. Er efter min mening den sikre vej til at få problemer.
Torben Madsen , søg dine referencer, inden du spørger på prisen. Der er ikke den mekaniker , der ikke kan give dig et tilbud. Tillid til og erfaring til værkstedet betyder mere end at spare en tusse.
Husk at rabat er et udtryk for kalkulation. Enhver der har forretning er i stand til at tillægge prisen en % sats, inden han trækker eventuel rabat fra. Og hvis jeg kunne få 25% rabat på en reparation. Ville jeg stille spørgsmålet, hvorfor mig, der er total ukendt af firmaet.
Men hvad der måske kunne være interessant . hvad er det du skal have lavet?????
Hvis du skal have nye sæder, nye styr, nye ventiler, måske en flugt boring.
Ville mine første spørgsmål til en reparatør være , hvilket maskineri har i.
Den måde du spørger på, indikere for mig. At du er til gør det selv.
Hvis du skal have lavet hvad jeg har anført. Er der ingen mekaniker værksted, der har maskineri til at lave det. Han sender det til Fredrik Rasmussen/ Carl Christensen eller Horsens Cylinderservice. Hvis det er i Jylland. Kender ikke dem på Sjælland, men hvis de tillægger en procentsats før de trækker 25% fra, vil jeg være betænkelig
Jeg er vidende om at man hos Fred.Rasmussen / Carl Christensen, har været "uheldige" med renovering af Alfa Romeo motorer. 2 tilfælde at fejl tolerance på en slibning af en krumtap søjle, samme fejl på en 200hk BMW 2002 motor.
Så frem for at se på om du kan spare en smule. Så søg og spørg på referencer. Hvis du er reelt søgende, så spørg, hvad der er blevet lavet.
Arne Juul sender, de motorer han renoverer ned til Horsens cylinderservice , for at få lavet en total bearbejdning. Den Jyske sektion , var på besøg sidste år, måske er der af deltagerne, der kan udtrykke en mening.
Den ene af indhaverne havde sin første Alfa Romeo tilbage i slut 50erne.

Jeg vil blot sige. Tænk dig om, inden du farer ud i det ukendte.
held og lykke med renoveringen.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.16 sekunder

Banner

© 2008-2019 Alfa Romeo Klub Danmark