Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: Skruer & skiver

Sv: Skruer & skiver 01.10.2014 09:43 #15440

Jeg er godt klar over, at man ikke kan lave en færdig liste på et projekt, men skal købe ind af flere gange. Tekniske forretninger er OK, men hos nogle kan du ikke handle som privatperson, men kun via eget firma eller der hvor du er ansat.
Ved faktisk ikke om den salgsbod i Fredericia er drevet af en tysker - det var ikke min kommentar, men er dele købt i Fredericia så er indkøb foretaget i Dk og ikke i udlandet via internettet.

Sv: Skruer & skiver 01.10.2014 16:24 #15447

Bjarke Aunsbjørn skrev:

Ikke for at være polemisk. Hvis du i Fredericia handler med en Tysker, hvor køber du så ind. Efter min opfattelse i Tyskland

Hvis en tysker eller anden udlænding har bod i Danmark, så handler man i Danmark og efter dansk lovgivning (og moms, hvis det er inde i billedet )
Erik

Sv: Skruer & skiver 01.10.2014 18:30 #15449

Erik som tidligere selverhvervende, havde jeg forventet større indsigt.
Hvis du handler med en torvesælger eller en der har opstillet en bod på en messe eller marked.
Vil jeg gerne vide hvor du er henne i relation, til købelov og lovgivning om meromsætningsafgift i Droningeriget DK. Hvis du får lyst til at forfølge vedkommende, med baggrund i Dansk rets praksis.
Når vedkommende som der har opstillet boden så ovenikøbet kan være af en anden nationalitet en Dansk. Finder jeg din argumentation håbløs.
Så instruer mig lige, hvordan jeg får en kvitering der har retslig gyldighed i DK.

Sv: Skruer & skiver 02.10.2014 15:14 #15452

www.probolt.dk

De har dog ikke noget til Alfa! men mange lækre dele til mc bla.....
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder

Banner

© 2008-2019 Alfa Romeo Klub Danmark