En lille update.
Forruden i klar, købte jeg gennem Dansk Bilglas, til en fornuftig pris.
Efter karossen, klapper og dørene var blevet slebet ned til bart metal, dukkede der flere "husmands" reparationer samt rustangrebne dele frem.
Bagrudefals, ca. 10 cm
Trekantstykker under A-stolpe, skiftet og rettet
Hul i venstre dørplade
Forrudefals , ca. 20 cm.
2 antennehuller lukket
Huller i dør efter uoriginalt spejl
Diverse små huller i bunden af døråbninger
Venstre side under bageste kofanger.
Venstre side under forreste kofanger
Begge forreste løfte punkter er forstærket.
Ny kraftigere plade isat samme sted.
Bageste hjulåbninger, tidligere rep. er blevet udbedret.
Stykke af reservehjulsbrønd , tidligere rep. er blevet udbedret.
Svejsningerne i toppen af inder skærmene og motorrumsplade er udbedret.
Ovennævnte samt de trekanten i de to bageste sideruder skiftet.
Skærmkanter blev trukket op med zink, for at give dem noget mere gods.
Ja, det var så "strafferegistret" for en nysynet GT junior , der blev købt som "rustfri".
Så tilbage til maleren igen , spartlet og slebet. Blev derefter malet sort , spartlet og slebet igen. Står nu i original AR 516, Faggio. Superflot farve, men sart.
Jeg har realiseret resten af min "sommerferie" og GT´en er nu ved, at blive samlet igen.
Har købt et syvdelt velour sæt til bagagerummet. Er der nogen, der har et fif til, hvorledes de fem af delene kan fastgøres til indersiden af bagagerummet?
Ole