Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: Styretøj på min Montreal

Sv: Styretøj på min Montreal 11.08.2015 09:14 #19331

Hej Peter
Det var rigtigt hyggeligt at tale med dig på CHGP og få lidt mere viden om min Montreal. Jeg får skilt bilen af de kommende uger for at få konstateret hvad fejlen er. Er det et revnet styrehus kan det være jeg får brug for en dygtig aluminiumssvejser - så hører du nærmere. Jeg skylder dig også en tur i Montrealen på et tidspunkt
Hilsen Christian

Sv: Styretøj på min Montreal 11.08.2015 11:22 #19332

hej Christian.
Lige over - spændende at se, hvor den var endt og kommet til at se ud. Jeg ved, at der ved Århus er nogle stykker der kører Montreal og ved en masse om dem. Skriv privat, så skal du få mit telefonnummer.

Sv: Styretøj på min Montreal 15.08.2015 05:06 #19371

Hej Christian
Haaber du har fundet fejlen ved dit styrtoej. Hvis du mangler Montreal kontakter i Aarhus eller leverandoer saa sig til.
Har selv en Montreal som er under total renovering med masser af nye dele koebt hos Classicalfa, UK - Giorgio Penatti, Italien - AMS, Tyskland.
VH
Lars

Sv: Styretøj på min Montreal 15.08.2015 14:05 #19373

Lars Hjorth skrev:
Hej Christian
Haaber du har fundet fejlen ved dit styrtoej. Hvis du mangler Montreal kontakter i Aarhus eller leverandoer saa sig til.
Har selv en Montreal som er under total renovering med masser af nye dele koebt hos Classicalfa, UK - Giorgio Penatti, Italien - AMS, Tyskland.
VH
Lars

Hej Lars

Er selv fra Århus, og har købt et Montreal projekt sidste år, så vil i den anledning da gerne forbi dig en dag for at blive inspireret til eget projekt. Fik ved købet af min en original værkstedsbog med indeholdende "Overhaul specifications" som vist umiddelbart ikke kan købes som kopi. Har kontakt til en del andre Montreal ejere, og hvis der er stemning for det - og vi ikke overskrider nogens copy rettigheder - kunne jeg foranledige den kopieret..

Sv: Styretøj på min Montreal 16.08.2015 02:46 #19383

Hej Claus
Alletiders, det finder vi udad, en Montreal er fyldt med "godt stof".
Er p.t. i udlandet og vender foerst tilbage Oktober maaned.
Vi tales ved.
VH
Lars

Sv: Styretøj på min Montreal 26.08.2015 11:10 #19465

Tak for mange gode indspark til min reparation. Jeg har nu haft mulighed for at få styrehuset ud. Det er ikke revnet, men dækpladen på toppen gabte ca 8 mm. Pakningen var ødelagt, et kugleleje og en aluhætte var i stykker. Jeg har netop skrevet til Stelvio for at se om han har noget som kan bruges.

Kan man få reparationssæt eller skal hele huset udskiftes/ombyttes?

Hilsen Christian
Tid til at oprette siden: 0.16 sekunder

Banner

© 2008-2019 Alfa Romeo Klub Danmark