Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Burmann styrebox.

Burmann styrebox. 29.10.2009 22:43 #2356

Burmann igen....... jeg er på jagt efter en god eller renoveret Burmann box til min Spider 1973. Er der ingen andre end Herluf i Sædding eller Chris i England, der ligger inde med et brugbart exemplar?? Den skal være med al indmad i top-stand, og ikke bare boxen, som jeg købte hos Stelvio....... og måtte levere tilbage, da det ikke var den jeg manglede......
Mvh: Ole Thiis Knudsen.

Sv:Burmann styrebox. 10.11.2009 16:49 #2393

Jeg tror det bliver svært at finde et brugbart brugt styrehus. Ved ikke hvad Herluf skal have for sit, men HighwoodAlfa har ombytnings styrehus til £ 402 = kr. 3360.
Alfa Classic skriver de har RHD styrehus omb. til £ 250. Du kan jo spørge om de kan renovere dit LHD til samme pris.
www.classicalfa.com/shop/category3_1.htm
Du skal formentlig ikke ud at køre de nærmeste mdr.
Erik

Sv:Burmann styrebox. 10.11.2009 19:39 #2394

Jeg har 4 styrehuse af burman typen + 3 zf & 1 med servo fra en s 4 på lager så det er ikke styrehuse jeg mangler

Men jeg tør ikke sælge noget som skal monteres af Oles mekaniker sidst jeg solgte til ham Mekanikeren påstod han at en nyrenoveret og planslebet topstykke var skærvt og det er den næppe da den kom fra Esbjerg Cylenderservice og dem har jeg brugt i over 25 år og endnu ikke været udsat for at en planslebet top er defekt

Og han sagde forresten da jeg ringede til ham efter han afmonteret en til ham at han ikke skulle bruge den da havde fundet en anden bedre løsning ??
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.19 sekunder

Banner

© 2008-2019 Alfa Romeo Klub Danmark