Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: Montreal

Sv: Montreal 28.11.2018 17:28 #29501

Jesper Feldstedt skrev:
Det er selvfølgelig godt de stiger både montrealerne men også alfa-er generelt både som nævnt pga. renome men også fordi det så kan svare sig at vedligeholde dem. De kommer ikke bare til at ruste væk......... Men bliver de for eksklusive ender de med at stå i en udstilling og kommer ikke ud at køre som jeg synes de skal og som de jo også er lavet til og hvor man jo nyder dem i fulde drag (lugt, lyd fart osv.).

Helt enig i begge udsagn Dog er det nok et stykke endnu, - inden sidste del går hen og bliver det helt store problem, tror jeg

Ærgerligt 2018-sæsonen er slut, - men om få måneder starter der da heldigvis en ny

Sv: Montreal 28.11.2018 21:34 #29503

Henrik Nordenlund skrev:
Ikke at det er så vigtigt, men jeg har fra to “større” klassisk Alfa forhandlere fået oplyst, at priserne for en meget fin Montreal i dag er godt 70.000 Euro mod op til 100.000 for et år eller halvandet siden.
Med det er jo ikke nødvendigvis rigtigt.

Det er korrekt hvad du har fået oplyst. Montreal er ikke bare steget og steget gennem de sidste mange år som andre hér i tråden hævder. De er faldet en del igen gennem de sidste par år.
Tid til at oprette siden: 0.15 sekunder

Banner

© 2008-2018 Alfa Romeo Klub Danmark