Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: MiTo

MiTo 08.10.2008 17:34 #213

Jeg så lige MiTo'en på gaden i Præstø idag, hehe... med en kvinde bag rattet:woohoo:
Nåh men bortset fra det, så var den hvid og jeg må ærlig indrømme at den så noget mangelfuld ud.
Ja undskyld mig men først troede jeg at det var en forvokset Nissan Micra:S for gud hvor de ligner hinanden på afstand.
Det er lidt synd:( men vi vænner os vel til den;)

Sv:MiTo 08.10.2008 18:24 #215

Syntes du helt ærligt den ligner en micra - 2døre stor bagklap og fire hjul - så ligner den så meget andet - er du sikker på det var en MiTo du så:unsure:
Jeg siger ikke MiTo er en ultimativ skønhed - men designet er den sq. ret allene om;)
Hvad mener du med mangelfuld:unsure: mangkede den forlygter eller hva'?
mvh
oo=v=oo
Vernon P.
mvh
oo=V=oo
Vernon P.

Giulia Q4 Veloce (2017)
Sud 1,5 Berlina (1982)

Sv:MiTo 08.10.2008 18:57 #217

Hejsa

Jeg synes faktisk MiTo'en er rigtig pæn live - meget pænere end på billeder.

Snuden kan man altid diskutere, men det er rigtig svært at laven en kort snude, der både er flad og elegant, og samtidig overholder diverse krav til sikkerhed i forbindelse med påkørsler. Til gengæld synes jeg bagenden er rigtig fræk. Specielt den måde som C-stolpen trækkes ind mod midten, hvilket giver en flot bred bagskærm.

Det vil dog nok tage mig lidt tid før jeg rigtig vender mig til vaskebjørns-øjenen (sagde manden, der har en Austin Healey Sprite (Frogeye) stående), men det skal nok bare "fordøjes".

Mvh
Jens
Mvh
Jens Hansen

Sv:MiTo 08.10.2008 19:13 #218

Der er sagt og skrevet meget om MiTo'ens udseende, og uanset om man kan lide det eller ej, kan vi nok blive enige om at den er karakteristisk

Jeg så en i går i den københavnske myldretidstrafik på motor-ringvejen, der skilte den sig ud (til forskel fra en Nissan) - ligesom de fleste andre Alfa Romeoer
Lars
Giulietta 1750 TBi TCT
Giulia 1300 Super
Sidste redigering: 08.10.2008 19:14 af Lars R. Nissen.

Sv:MiTo 08.10.2008 19:15 #219

Jeg synes, at Mito har et utrolig flot design. Jeg er også tilhænger af fronten og lygterne, som den jo har arvet fra C8. Den er simpelthen elegant i linierne fra alle sider, men aller pænest skråt bagfra. Dog bør den nok sænkes flere centimeter.

Det eneste jeg umiddelbart synes bør forbedres, er de billige plastikstykker på rattet og ved radioen og så kan jeg også undvære DNA-systemet, da man jo altid vil køre i D for dynamik. Og så er det selvfølgelig prisen, som hurtigt overskrider 300.000 kr. med lidt ekstraudstyr.
Alfa Stelvio Q og Mini Cooper SE
Sidste redigering: 16.10.2008 08:22 af Ole Jørgensen.

Sv:MiTo 08.10.2008 21:54 #222

Micra...

Ja, den er også helt sin egen...

Jeg synes Mitoén er en lækker lille sag, der kører super.

På min demotur ville en sænket 156ér lege..

Jeg tror føreren fik sig en overraskelse- Mitoen ligger mindst lige så godt på vejen og i svingene! Han kunne kun akkurat følge med..
Troels

Stelvio 2.2 diesel, 156 fabriksracer, 916 Spider 2.0TS, 147 2.0 TS
Tid til at oprette siden: 0.09 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark