Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: MiTo

Sv:MiTo 25.12.2008 22:31 #883

Peter Møller Sørensen skrev:
Nu har Alfa jo en gammel tradition for at arbejde sammen med Nissan !
Hvem husker ikke den vellykkede gensplejsning Nissan Cherry og AlfaSud = Klo(v)nen Arna.

Jo men kortvarigt samarbejde;)
mvh
ooo=v=ooo
Vernon P.
mvh
ooo=v=ooo
Vernon P.

159 Q4 berlina 3,2 JTS (2006)
Sud 1,5 Berlina (1982)

Sv:MiTo 26.12.2008 16:05 #884

ja, alt det her med udseende, er der jo skrevet meget om, men at den ligner noget helt for sig selv er sludder, jeg blev overhalet af en lille hvid rap sag lige i skumringen og tænkte "hov en mito" satte farten lidt op i kassevognen og nåede den ved næste rundkørsel, og det var squ en smart lille mazda 2:huh:
jeg mener generelt mito'n er fin og lækker, men der er altså også andre dytter/transpormidler, så mon ikke de fleste på et tidspunkt har taget fejl af en ALFA model, og et eller andet ligegyldigt mærke.
da jeg lige havde fået 147'n tog jeg en af mine naboer op at køre hjem fra byen, og da han satte sig ind, læner han sig over til rattet for at se hvad mærke det er, samtidig med at han siger, Flemming du har da fået en anden bil, er det en skoda?
han har ikke været oppe at køre siden:angry:
Mvh
flemming hove
0o-v-o0
Sidste redigering: 26.12.2008 18:23 af Flemming Hove Jeppesen.

Sv:MiTo 28.12.2008 13:32 #889

Flemming Hove Jeppesen skrev:
..................................da jeg lige havde fået 147'n tog jeg en af mine naboer op at køre hjem fra byen, og da han satte sig ind, læner han sig over til rattet for at se hvad mærke det er, samtidig med at han siger, Flemming du har da fået en anden bil, er det en skoda?
han har ikke været oppe at køre siden:angry:

Flemming - tror du ikke det siger mere om bil interessen i DK end det siger noget om Alfa Romeo's design;)

Da jeg udskiftede min lyseblå 156 SW til en GT i samme farve var der flere af mine naboer der inbyrdes havde talt om ikke min bil havde fire døre mere - de kunne simpelthen ikke se jeg havde fået ny bil - nu har jeg en rød 159 - det kan de sq. nok heller ikke se:silly:
mvh
ooo=v=ooo
Vernon P.
mvh
ooo=v=ooo
Vernon P.

159 Q4 berlina 3,2 JTS (2006)
Sud 1,5 Berlina (1982)

Sv:MiTo 29.12.2008 20:32 #898

jo, jeg tror du har ret.
og fordi min kære nabo ikke har været med oppe at køre siden er kun fordi lejligheden ikke har budt sig.
den stakkel kører i en meget gammel toy0ta, men hvad, han er sikkert meget tilfreds og jeg må jo ærlig tilstå, han har brugt færre penge på dytten end jeg, men gud hvor må det være kedeligt at side ved teaktræs spisebordet og tælle penge:( hver søndag, når man kan bruge dem på dejlige alfa'r
Mvh
flemming hove
0o-v-o0

Sv:MiTo 01.01.2009 11:09 #907

Skulle MiTo ligne en Nissan.....?
MiTo.JPG
Sidste redigering: 01.01.2009 11:12 af René Wilhelm.
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder

Banner

© 2008-2019 Alfa Romeo Klub Danmark