det er opladningen det er galt med , fordi er der fejl på systemet lyser lampen batteri der ikke er over 80 % der vil lampen ikke lyse.
Når man tager en test på batterierne hvor systemet ikke køre er de tit kun på 70/75 % opladet.
De små lader man kan købe er ikke kraftige nok til at lade batteriet til 100 % .
Der skal en lader på min 25-35 ampere til afhængig af bilen.
Det mindste der arbejdes på en Giulia feks opdatering uanset størrelse af filen ,skal der en lader på min 35 ampere på for at holde spændingen oppe, og jeg kan garantere at laderen når at blive varm.
Tænk på alt det bras der er fyldt i nye biler det er ikke gratis at bruge energien kommer kun et sted fra .
Hvis man er den dovne type der altid køre småture eller meget bykørsel med mange start stop , til bageren eller ned for at vaske bilen ved vaske hallen med radioen skruet godt op mens hjulene skal vaskes deres batterier vil aldrig
være 100 % opladet.
Hvis batteriet kommer forlangt ned i spænding , så er det slet ikke sikkert at generatoren kan lade batteriet helt op , det er set flere gange . Hvis man nu havde en generator der ladede hele tiden kunne den holde ladet op , problemet er de generator man bruger i dag som kun lader ind imellem , og nej man kan ikke sætte en anden generator på , da der så vil dukke en masse fejl op.
Men det slutter jo snart , når vi alle skal til at køre el biler så er det bare at slippe speederen og træde igen .