Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin


Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Defekt kontakt til infodisplay

Defekt kontakt til infodisplay 07.12.2018 13:00 #29548

Kære Alfa kolleger.
Er ude og kigge lidt på en brugt Mito 155 hk en af de første modeller. Der er to ting jeg gerne ville høre de ærede medlemmer om - måske kan nogen herinde bidrage med viden. Bilen står flot med pænt kilometertal men sælges engros med fejl og mangler uden garanti. I første gear og kun første gear er der en sjov lyd lidt som en slidt generator eller måske rem der støder på et eller andet. Forsvinder i alle andre gear og kører ellers perfekt. Ellers ingen lyde overhovedet. En anden defekt er kontakten der sidder for enden af stilken til blinklyset. Den styrer infodisplay informationerne dvs man kan ikke bladre i informationerne (benzinøko - forbrug mm.) Kan denne mon skiftes eller på anden måde repareres. Irriterende at man ikke kan se de spændende data. Kabine er virkelig flot sjovt at netop denne del er slidt. På min 156 har kontakten virket alle dage. Bilen sælges hos Sjællands Automægler men ved ikke om jeg tør binde an med bilen da jeg ikke kan få noget data om den (vedligeholdelse) Prisen er gunstig.
Sidste redigering: 07.12.2018 13:00 af Karsten Sørensen.

Sv: Defekt kontakt til infodisplay 11.12.2018 22:29 #29583

Hej Karsten,

Ved ikke, om jeg ville købe, en bil hos ham.Afskriver sig altid alt form for ansvar. Så kunne du lige så godt finde en privat, at købe hos. Der findes virkelig ærlige mennesker, som sælger deres bil, med alle oplysninger, omkring service og vedligeholdelse. Dem ville jeg lede efter.
Ham der fandt på det første hjul, var smart, mens ham der
opfandt de tre andre, var genial
Sidste redigering: 11.12.2018 22:32 af Esben Wolstrup.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.07 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark