Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mito QV. Varmeudstråling fra midterkonsol v.s.

Mito QV. Varmeudstråling fra midterkonsol v.s. 08.08.2011 19:52 #5591

Har andre Mito-ejere oplevet, at midterkonsol ved speederfod bliver meget varm? Værksted/forhandler siger, at "sådan er det bare". Men....?
Jeg kører som regel med blød hat og høns på baghylden, så det kan ikke være heftig aktivitet fra højrebenet

Sv: Mito QV. Varmeudstråling fra midterkonsol v.s. 09.08.2011 12:23 #5595

Hej Helge

Godtnok var min Mito ikke en QV, men jeg har ikke oplevet nogen som helst varme fra Midter konsolen, mener jeg kan huske at have set noget form for isolering der var under bunden i dette område hvor udstødningen passerer.

MVH Kim

Ex Mito

Sv: Mito QV. Varmeudstråling fra midterkonsol v.s. 11.08.2011 17:18 #5612

Hej Kim.

Tak for dit svar. Vil nok være med til at sætte værksted lidt under pres. Skønt med varme til højrefussen, når det bli´r rigtig koldt, men selv ved danske sommertemperaturer er det usmart, at forreste venstre side af midterkonsollen længe efter kørsel udstråler varme. Som en bageovn at sige ind i, selv ved parkering i skyggen.
Håber på flere erfaringer fra andre.

Mvh. Helge H.

Sv: Mito QV. Varmeudstråling fra midterkonsol v.s. 09.10.2011 16:18 #5862

Hej Helge

Har aldrig oplevet nævnte varmeudstråling.
For god ordens skyld trillede jeg lige en tur uden høns og blød hat, satte klimaanlæg på hi, og tvang det hele ud i bunden af bilen.
Intet unormalt, så Kim har nok fat i noget angående manglende isolering.

Værksted/forhandler bør måske finde sig en anden branche, hvis den udtalelse står til troende

Mvh.
Rubin
Sidste redigering: 10.10.2011 15:40 af Rubin Tanghøje.

Sv: Mito QV. Varmeudstråling fra midterkonsol v.s. 10.10.2011 13:01 #5873

Tak til Rubin for response vedr. mit/Mito´s varmeproblem. Vil kontakte andet værksted mhp. kontrol af isolering og referere til jeres erfaringer. Dernæst tilbagemelding i nærværende forum til alm. oplysning vedr. denne problematik.

Mvh. Helge HH

Sv: Mito QV. Varmeudstråling fra midterkonsol v.s. 01.05.2012 15:14 #7159

Har selv oplevet det samme i min QV. Den bliver rigtig varm ved højre ben. Fandt du ud af noget?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.07 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark