Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: Gearskifte på QV

Sv: Gearskifte på QV 12.12.2012 22:32 #8469

Mikkel Lund skrev:
Enig. Lækker lille gryde med kant - uden guirlander

Helt enig! Når bare lige den gearkasse kommer til at opføre sig ordentlig (og vejret arter sig, så sommerhjulene kan komme på igen) så er det en skøn bil! Men ja, man kommer nemt til at køre lidt friskt

Sv: Gearskifte på QV 05.01.2013 22:24 #8568

En lille opdatering..

Jeg har nu, langt om længe, fået svar fra importøren, og de mener, selvom jeg oprindeligt har reklameret inden fabriksgarantiens udløb, da værkstedet har forsøgt at justere gearskiftet, og der så er gået måneder, så dækker fabriksgarantien ikke. I stedet vil "Customer Care" dække 70% af reparationen.

Det er jeg naturligvis ikke tilfreds med, da jeg fastholder jeg har reklameret rettidigt og der er garanti på garantien. (Forsøget på at udbedre manglen ved at justere skiftet)

Jeg har snakket med FDM og de mener jeg har en fornuftig sag, så det går jeg videre med.

Sv: Gearskifte på QV 06.01.2013 22:38 #8572

Det havde jeg også gjort, der er grænser for hvad man kan prøve at spise folk af med.
Mvh
Arvid
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi QV '11
Fiat 500 1,3 mjt '08
Tidligere
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi QV '11
Alfa Romeo 156 1,9 jtd 16v '04
Alfa Romeo 75 3,0 V6 '90
Alfa Romeo 145 1,6 T-Spark 16v '98

Sv: Gearskifte på QV 07.01.2013 10:30 #8573

Ole Hansen skrev:
......Jeg har snakket med FDM og de mener jeg har en fornuftig sag, så det går jeg videre med.

Det vil jeg også mene du har - det kan så være dit værksted ikke har behandlet sagen som en garantisag men har prøvet at fuske sig igennem uden at blande FGA ind i sagen - det er så værkstedet problem!
- men i min verden bør du ikke skulle have en krone op af lommen - da du efter eget udsagn har klaget inden for garantiperioden!
mvh
oo=v=oo
Vernon P.
mvh
oo=V=oo
Vernon P.

Giulia Q4 Veloce (2017)
Sud 1,5 Berlina (1982)

Sv: Gearskifte på QV 07.01.2013 10:50 #8574

Vernon Pedersen skrev:
Ole Hansen skrev:
......Jeg har snakket med FDM og de mener jeg har en fornuftig sag, så det går jeg videre med.

Det vil jeg også mene du har - det kan så være dit værksted ikke har behandlet sagen som en garantisag men har prøvet at fuske sig igennem uden at blande FGA ind i sagen - det er så værkstedet problem!
- men i min verden bør du ikke skulle have en krone op af lommen - da du efter eget udsagn har klaget inden for garantiperioden!
mvh
oo=v=oo
Vernon P.

Det hjalp så åbenbart Jeg har lige snakket med Indkilde, og jeg får reparationen dækket 100%.

Bortset fra lidt mis-kommunikation så kan jeg kun være tilfreds med den service, Indkilde har ydet mig.

Sv: Gearskifte på QV 07.01.2013 18:24 #8582

Ole Hansen skrev:
Det hjalp så åbenbart Jeg har lige snakket med Indkilde, og jeg får reparationen dækket 100%.

Bortset fra lidt mis-kommunikation så kan jeg kun være tilfreds med den service, Indkilde har ydet mig.

Det manglede sq.da også bare
mvh
oo=v=oo
Vernon P.
mvh
oo=V=oo
Vernon P.

Giulia Q4 Veloce (2017)
Sud 1,5 Berlina (1982)
Tid til at oprette siden: 0.09 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark