Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mito reklame UK

Mito reklame UK 02.02.2013 20:30 #8753

Sv: Mito reklame UK 03.02.2013 15:06 #8755

Det er da vist mest noget pjat ! Jeg tror, jeg ta´r motorcyklen...
Nuværende biler:
Alfa Romeo Spider Veloce 1750, 1969
Alfa Romeo Alfetta 2000 GTV, 1976
Volvo V50, 2013
Tidligere biler:
Fiat 500, 1965
Austin Cooper S mk2,1968
Autobianchi A112, 1976
Autobianchi A112, 1979
Lancia A112, 1986
Fiat Punto, 1998

Sv: Mito reklame UK 03.02.2013 15:30 #8756

Bo Jørgensen skrev:
Det er da vist mest noget pjat ! Jeg tror, jeg ta´r motorcyklen...

Er al reklame ikke det

- til tyske biler fx. er reklamerne lige så dødsyge og ensformige som bilerne - de siger også deres biler er bedre end andre - det er i alle tilfællede noget pjat..... hvergang

mvh
oo=v=oo
Vernon P.
mvh
oo=V=oo
Vernon P.

Giulia Q4 Veloce (2017)
Sud 1,5 Berlina (1982)

Sv: Mito reklame UK 04.02.2013 17:09 #8766

Ja...måske er det fordi jeg "savner" reklamer da jeg ikke har tv-kanaler der viser disse, af samme grund. Der vises bare ikke Alfa reklamer på dansk tv? Ud over dette er jeg dog en stor fan af "Das auto" som jeg af og til har set når det er gratis at se tv2. Og Vernon, de tyskere pisser dig virkelig af? Er det noget fra krigens tid eller er du bare SÅ sur på tyske biler? Må sige at jeg godt kan lide de fleste tyske biler og deres underspillede stil. Dog på nær Audi der ikke tænder mig. Selvom de i deres nyere modeller har kikket langt efter Aston Martin...syntes jeg...DB6 eller hva de hedder.
Men smag kan jo diskuteres og kan ændres gennem tiden og alderen. Har selv altid syntes mindre godt og 911ére...men er på det sidst blevet lidt vild med dem....så det...

Sv: Mito reklame UK 04.02.2013 19:03 #8771

Henrik
- nej tyske biler "pisser mig ikke af"
Jeg er bare træt af at høre så meget godt om dem i pressen osv.
samtidigt med kollegaer fortæller de har udgifter for at holde dem kørende, som jeg aldrig har været i nærheden af med nogen af mine italienske biler.

De er fantastiske til at fortælle hvor gode de er ..... jeg mangler at set de kan leve op til det! specielt VAG biler!
Jeg mener ikke tyske biler (læs: VAG) underspiller - de kan slet ikke leve op til deres image

Yes - smag og behag - hvis alle kørte Alfa Romeo eller Ferrari - blev det også ensformigt og kedeligt som VAG er nu og Vartburg var i DDR

Note - en to dørs Coupé fra bmw eller en 911 kunne jeg godt leve med ...... hvis VAG overtog Alfa Romeo - og jeg ikke havde råd til en bil fra Modena

Mvh
oo=v=oo
Vernon P.
mvh
oo=V=oo
Vernon P.

Giulia Q4 Veloce (2017)
Sud 1,5 Berlina (1982)

Sv: Mito reklame UK 04.02.2013 19:27 #8772

Hvis det bliver mellem os, så kunne ja da godt leve med en 911, en BMW fra M-hylden, en AMG Mercer eller en Audi S - bare den har flere end 5 og færre end 9 cylindre

Akkurat som jeg også synes Alfa er sjovest fra øverste hylde og ud fra de samme kriterier - med mindre vi taler klassikere, men det er en anden historie.

Som formanden skriver i seneste leder, så er virkeligheden den at fabrikkerne skal have smør på brødet, dvs. disella og downsizing - uden at lyde radikal må man bare konstatere at sådan ER det bare.

Og der er det heldigvis stadig sådan at Alfas rugbrødsmodeller er hotte, højtbelagte bruchettaer, hvorimod jeg har lidt svært ved at se charmen i noget re-brandet Skoda - for ikke at tale om det højt besungne baghjulstræk, der kun kan vises frem før sneploven har været der, da der ellers ikke er kraft til at trække skindet af en budding ...
FIAT 500S
Alfa Romeo 156 GTA
Ducati Monster S4 916
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.07 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark