Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mito reklame UK

Sv: Mito reklame UK 05.02.2013 13:17 #8777

Ja tyske biler har bestemt deres berettigelse. Har lige været på Daytona til 24 timers Rolex. Den gamle og forslidte Porsche GT3 klassen var stor, og klassen gav på glimrende vis god mening som kedeligt fyld blandt spændende prototyper og GT biler. Lidt ligesom på Le Mans, gammelt larmende skrammel, der konstant kører i vejen.

[attachment:1]C:\fakepath\egypt + usa 2013 062.JPG[/attachment]

Sv: Mito reklame UK 05.02.2013 13:35 #8778

Dit vedhæng er faldet af ...
FIAT 500S
Alfa Romeo 156 GTA
Ducati Monster S4 916

Sv: Mito reklame UK 05.02.2013 14:58 #8779

Mikkel Lund skrev:

Det var da rigtig skidt... Mon ham penislægen, der flygtede til Tyskland (Ege, hed han vist) kan redde noget her

Vh

Sv: Mito reklame UK 05.02.2013 15:27 #8780

Mikkel Lund skrev:
Og der er det heldigvis stadig sådan at Alfas rugbrødsmodeller er hotte, højtbelagte bruchettaer, hvorimod jeg har lidt svært ved at se charmen i noget re-brandet Skoda - for ikke at tale om det højt besungne baghjulstræk, der kun kan vises frem før sneploven har været der, da der ellers ikke er kraft til at trække skindet af en budding ...

Ha, ha - fin formulering!

Faktum er, at man ikke finder mange biler, som giver dig ligeså meget køreglæde, design og karisma - og stadig til en overkommelig pris, som netop Alfa. Jeg synes, BMW (1 og 3 serie) og Audi (A3 og A4) laver fine og velkørende biler, men priserne er noget højere, og designet er mere kedeligt og konservativt - og så kører der rigtig mange rundt af dem. Som Alfa ejer føler man, at man skiller sig ud fra mængden.

Men hvis jeg havde pengene, ville jeg da ikke et øjeblik skamme mig over køre i en tysk baghjulstrukken Porsche 911.
Med venlig hilsen,
Roar

Alfa Giulietta 1,4 MultiAir Turbo 170hk (2012)
Ex italiano: Alfa 156 2.0 JTS Lusso (2005), Fiat 124 Sport Coupé 1600 (1972)

Sv: Mito reklame UK 05.02.2013 15:55 #8782

Bo Jørgensen skrev:
Mikkel Lund skrev:

Det var da rigtig skidt... Mon ham penislægen, der flygtede til Tyskland (Ege, hed han vist) kan redde noget her

Vh

Sv: Mito reklame UK 05.02.2013 19:12 #8786

jeg har helt klart købt en Alfa fordi den talte til mig på en anden måde end de fleste andre biler, især i den prisklasse, gjorde. Men hvis man skærer ind til benet er det tildels en meget ulogisk handling/interesse. Hvorfor har man brug for en bil der pisker op til de 100 på 7,5 sek?....(fordi det er fedt)...Var man egentligt ikke bedre stillet med en mere økonomisk bil der kører 26 på literen?......(Har en, og hvorfor fanden skal man lægge bånd på naturens ressourser...tis i sengen det varmer!).....Er de fleste her ikke i en så fremskreden alder at drengerøvens tid er ved at være forbi?....(Fandme nej! vi bliver aldrig voksne).....var det ikke bedre at lade sydeuropæerne om det at være cool og macho? (det er sgu svært i det Danske samfund at få afløb for dette på andre måder en at føre sig frem i noget specielt).....vi er måske Norden italienere? ( ja...right...spis en pølse til)
Skåret helt ned, er det et spørgsmål om dødsangst. Når vi den fede bil enden det er slut?...

Oplever også en form for mærke-onani andre steder. Jeg er med i et RD350 forum for 2-takts motorcykler. Her er det lidt omvendt. Jeg er en af 2 der kører en Aprilia. og de er også rigtigt gode til at lovprise et rygende rysteapparat fra 70/80érne som de så bygger sammen med dele fra min overlegende italienske racer for at få noget godt..og specielt. Vi HAR brug for at skille os ud fra mængde i dette postmoderne samfund, hvor "Lean" modeller vinder frem og alt skal glide i og ligne havregrød. Pg det gør vi. Og det er fedt. Og de andre kikker misundeligt efter os i deres Skodaer, og vil køre om kap, og får baghjul. For stil er gud......
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder

Banner

© 2008-2019 Alfa Romeo Klub Danmark