Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Knas med baglygterne

Sv: Knas med baglygterne 14.05.2015 23:43 #18409

Det er ledningerne der er knækket , det er et kendt problem .
Der laves et ledningsnet til løsning på problemet ligger som en S.N. hos fiat/alfa .
Har man fået lavet alle sine servic/reperationer på et aut. værksted er der stor chance for kulance på rep.
Det med bare lige at komme forbi og få det lavet er ikke bare lige:) S.N. beskriver udsk af begge sider .
Taler af erfaring har lavet nogle stykker af dem efterhånden.
Kan se FTZ laver et sæt også men er ikke klar over om det er samme kvalitet som det der er på bilen:sick:
Det originale rep kit er at foretrække da det er lavet til at kunne bukke uden at knække igen.

Sv: Knas med baglygterne 13.06.2016 19:01 #22613

Hej Roar

Jeg har fået samme problem med min, fandt du ud af om det var kablerne der skulle skiftes ?

Hilsen,
Jacob

Sv: Knas med baglygterne 04.08.2016 16:53 #23226

Hej Jacob

Undskyld det sene svar, men ja - det var isoleringen på kablerne, der var gnavet i stykker. En tur på værkstedet i forbindelse med service og problemet blev løst.

Vh. Roar
Med venlig hilsen,
Roar

P.T. Alfa-løs - desværre

Ex italiano: Alfa Giulietta 1,4 MultiAir 170 Sportiva (2012), Alfa 156 2.0 JTS Lusso (2005), Fiat 124 Sport Coupé 1600 (1972)

Sv: Knas med baglygterne 14.08.2016 22:30 #23339

Man skal også lige huske at checke de multistik der sidder. Fik også at vide at jeg skulle have nyt ledningsnet ca. 4-5000 for den "lille" rep. Min ene Tågelygte virkede ikke. Tog panelet ud og kunne se der var en pin i multistikket der var anløbet. En gang rensespray derefter virkede det perfekt igen ). Viser bare man skal ikke altid bare tage det for gode varer hvad man får at vide på selv et aut. værksted. Det kan blive dyrt...
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder

Banner

© 2008-2019 Alfa Romeo Klub Danmark